Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CoD Nowy

Broń z perku, dla klasy która ma mieć tylko nóż

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.12.2011 13:46

posklejałem taką klase z różnych kombinacji i taki o to mam problem:
z silnika moda mam już zablokowane dawanie glock/usp
ale klasa ta, ma nie mieć broni, prócz noża i rakiet
gdy dostaje perk np. dezercja (daje M4) kalsa dostaje M4
co zrobić ,aby ta klasa nie mogła mieć żadnej broni, nawet tej od perku???

dodałem do niej
w public plugin_init()

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

a na końcu sma
public CurWeapon(id)
{
new weapon=get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}

ale wtedy każdej klasie na serwie dropiło broń. co zrobiłem źle?
zedytuje mi ktoś poniższe sma i doda co potrzeba?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
		
new const nazwa[]   = "SAS";
new const opis[]	= "Prawie niewidzialna, ma tylko noz i 8 rakiet (dmg zwiekszany z INT), moze podskoczyc w locie";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 70;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -25;
	
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init()
{
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa %s to klasa Premium",nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	
	client_print(id, print_chat, "Klasa %s napisana przez B|ooD K!ll3R ",nazwa)
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 8;
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Nie masz juz rakiet!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 8;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 80.0, 0.5, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}



odświeżam temat

Użytkownik Sangre edytował ten post 30.12.2011 17:34


#2 s513

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Rz
Offline

Napisano 10.01.2012 18:53

public CurWeapon(id)
{
new weapon=get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}

zamiast tego daj na końcu to:
public CurWeapon(id)
{
new weapon=get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_C4 && ma_klase[id])
{
client_cmd(id,"drop");
}
}

u mnie działa (pamiętaj, że granatów nie da się wyrzucić)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych