nazwa: Kapitan [Premium]
Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: m4a1, awp
Opis: Odbija 2 pociski w rundzie
(głównie chodzi mi oto żeby klasa miała działanie odbicia jak notki kapitana nie zadaje odbite dmg przeciwnikowi tylko se leci gdzieś )
[admin level a} (dla heada )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.12.2011 17:10
#2
Napisano 27.12.2011 17:11
Skomplikuj sobie i masz.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]"; new const opis[] = "Odbija 2 pocistki w rundzie"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 KaraTornia.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; pozostale_strzaly[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 2;
#3
Napisano 27.12.2011 17:37
thx masz + adasiu
nie działa
adam poradź coś
OK AdaM' niestety sorka ale plusik za chęci bo nie odbija
//do zamknięcia
nie działa
adam poradź coś
OK AdaM' niestety sorka ale plusik za chęci bo nie odbija
//do zamknięcia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych