Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

napisanie klasy premium pilnocha ! ! !

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.12.2011 17:10

nazwa: Kapitan [Premium]

Inteligencja: 10
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie: m4a1, awp
Opis: Odbija 2 pociski w rundzie

(głównie chodzi mi oto żeby klasa miała działanie odbicia jak notki kapitana nie zadaje odbite dmg przeciwnikowi tylko se leci gdzieś :P)

[admin level a} (dla heada )

#2 aVee`

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:AdaM
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 27.12.2011 17:11

Skomplikuj sobie i masz.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]";
new const opis[] = "Odbija 2 pocistki w rundzie";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 KaraTornia.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        pozostale_strzaly[id] = 2;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;

  • +
  • -
  • 1


Dołączona grafika


#3 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.12.2011 17:37

thx masz + adasiu :P

nie działa :(

adam poradź coś

OK AdaM' niestety sorka ale plusik za chęci bo nie odbija :)

//do zamknięcia





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych