Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Jailbreak extreme


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SaTTaN

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Pawłosiów
Offline

Napisano 27.12.2011 09:41

Otóż tak wgrałem sobie dzisaij na serwer plugij jbextreme . Wszystko działa oprócz jednego ważnego szczegółu . link do pluginu : http://amxx.pl/topic...lbreak-extreme/ . A błąd jest taki , że mówić mówić moze tylko prowadzący w ct oraz admin . Prosiłbym , o zmodyfikowanie tego pluginu , żeby kazdy mógł mówić . Tutaj moje crav`y oraz serwer.cfg
Cravy :

; Menu configuration file
; File location: $moddir/addons/amxmodx/configs/cvars.ini
; To use with Commands Menu plugin

; Cvars Menu:
; < cvar > < values > ... < access level >

"mp_timelimit" "0" "30" "45" "u"
"sv_password" "" "mypw" "clanwar" "u"
"pausable" "0" "1" "u"
"sv_voiceenable" "0" "1" "u"
"mp_chattime" "0" "1" "3" "u"
"mp_logmessages" "0" "1" "u"
"mp_friendlyfire" "0" "1" "u"
"mp_limitteams" "0" "1" "2" "u"
"mp_autoteambalance" "0" "1" "2" "u"
"allow_spectators" "0" "1" "u"
"mp_freezetime" "0" "6" "u"
"mp_buytime" "1" "0.5" "u"
"mp_startmoney" "800" "1800" "3600" "u"
"mp_c4timer" "35" "45" "15" "u"
"mp_forcechasecam" "0" "1" "2" "u"

sv_alltalk 1
jbe_crowbarmultiplier //Ile damage za uderzenie łomem (domyślnie: 25.0)
jbe_motd //Wyłącza motd przy połączeniu(domyślnie: 1)
jbe_maxcrowbar // Ile więźniów dostanie losowo łom (domyślnie: 1)
jbe_teamchange //Czy więźniowie mogą zmieniać drużynę(domyślnie: 0)
jbe_teamratio //This value tells the relation between prisoners and guards (total connected / ratio = max guards)(default: 3)
jbe_maxct //Hard limit for guards count (default: 7)
jbe_maxdays //Maksymalna wartość dni kiedy więzień będzie w więzieniu bez personalnego FreeDay(domyślnie: 15)(Nie skończone)
jbe_boxmax 12
jbe_talkmode 0
jbe_blockvoice 0
jbe_retrytime //Ile sekund przy starcie rundy ma gracz do dołączenia do TEAM (domyślnie: 10)
jbe_glowmodels //Dodać blask do modeli Sajmona i FreeDay'a (domyślnie: 0)
jbe_simonsteps //Rysowanie kroków Sajmona na podłodze (domyślnie: 1)
jbe_freedayround //Długość FreeDay w sekundach(domyślnie: 240.0)
jbe_buttonshoot //Można włączyć przycisk po przez strzelenie do niego (domyślnie: 0)
jbe_autoopen //Cele otwierają się automatycznie na Free Day(domyślnie: 1)
jbe_spectrounds //Kick graczy którzy nie wybrali team przez X rund(domyślnie: 3)
jbe_nosimonrounds //Przeniesienie strażnika w momencie kiedy był Sajmonem przez X rund (domyślnie: 10)
jbe_randomsimon //Losowy Sajmon po starcie rundy przed i 60 sekundami (domyślnie: 1)
jbe_lastrequest //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)

serwer.cfg


# OWNSERVER AUTO KONFIGURACJA START
hostname "Rozpierdolnia [JB] @ OwnServer.pl"
# OWNSERVER AUTO KONFIGURACJA KONIEC
sv_proxies 1
sv_region 3

host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 60
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 33
sv_maxunlag 1
sv_rcon_banpenalty 60
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
sv_logbans 1
sv_logblocks 1
sv_logrelay 1
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 1
hpk_maxsize 0.5
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_downloadurl "http://dropzone.owns...erver.pl/hlds/"
mp_decals 300

mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 6 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
proszę o rozwiązanie mojego problemu . Z góry dziekuje :) .
jak cos moje gg 34662054
  • +
  • -
  • 0

#2 schab

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:józefów
Offline

Napisano 28.12.2011 12:27

jbe_talkmode 0 // 0-alltak / 1-tt talk / 2-tt no talk
jbe_blockvoice 0 // 0-dont block / 1-block voicerecord / 2-block voicerecord except simon

Dopisz to do amxx.cfg bo z tego co zrozumiałem masz to wpisane w cvars.ini
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych