Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

entityconstans


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaszewczyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:42
Offline

Napisano 06.02.2009 18:52

Postanowiłem zaczerpnąć trochę wiedzy o entity, i utknąłem ;) np takie cuś

Entity Integer Constants
enum {
	EV_INT_gamestate = 0,
	EV_INT_oldbuttons,
	EV_INT_groupinfo,
	EV_INT_iuser1,
	EV_INT_iuser2,
	EV_INT_iuser3,
	EV_INT_iuser4,
	EV_INT_weaponanim,
	EV_INT_pushmsec,
	EV_INT_bInDuck,
	EV_INT_flTimeStepSound,
	EV_INT_flSwimTime,
	EV_INT_flDuckTime,
	EV_INT_iStepLeft,
	EV_INT_movetype,
	EV_INT_solid,
	EV_INT_skin,
	EV_INT_body,
	EV_INT_effects,
	EV_INT_light_level,
	EV_INT_sequence,
	EV_INT_gaitsequence,
	EV_INT_modelindex,
	EV_INT_playerclass,
	EV_INT_waterlevel,
	EV_INT_watertype,
	EV_INT_spawnflags,
	EV_INT_flags,
	EV_INT_colormap,
	EV_INT_team,
	EV_INT_fixangle,
	EV_INT_weapons,
	EV_INT_rendermode,
	EV_INT_renderfx,
	EV_INT_button,
	EV_INT_impulse,
	EV_INT_deadflag,
}


no i np jak się używa EV_INT_fixangle i co to oznacza, mam się domyślać po nazwach czy co?
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.02.2009 19:26

Polecam do badanie entitow pluga m_eel

Pozwala na obserwacje nawet dynamicznie sie zmieniajacych, wszystkich parametrow entitow (nawet wykrywa zmiany, nowe-tworzace sie entity (krotki czas zycia np. wybuch he)).

O ile sie nie myle to fixangle moze byc zwiazany z poprawka do konta broni (by celowalo tam gdzie trzeba), ale glowy sobie uciac nie dam ;-)

[ Dodano: 06-02-2009, 19:26 ]
Aha i najwazniejsze, twoj avatar do ciebie nie pasuje ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 kaszewczyk

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:42
Offline

Napisano 06.02.2009 19:52

Dzięki Miczu, będę w miarę możliwości walczył dalej :)

[ Dodano: 06-02-2009, 19:26 ]
Aha i najwazniejsze, twoj avatar do ciebie nie pasuje ;>

sorki za offtop ale dlaczego tak uważasz ? :
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych