Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Czemu bronie nie działają?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Umcia Umcia

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.12.2011 19:51

Witam zrobiłem moją postac przez generator klas i wchodząc na serwer i wybierając moją klase mam tylko jedną broń w CT usp w TT glock nie wiem czy coś źle zrobiłem ? sami oceńcie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Niewidzialny z nozem, m4a1 i awp";
new const bronie = (1<<CSW_USP) | (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 85;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new skoki[33];[/font]
[font=comic sans ms,cursive]new ma_klase[33];[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");[/font]
[font=comic sans ms,cursive]cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/font]
[font=comic sans ms,cursive]register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");[/font]
[font=comic sans ms,cursive]
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");[/font]

[font=comic sans ms,cursive]register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");[/font]
[font=comic sans ms,cursive]}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Skoczek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]new flags = pev(id, pev_flags);[/font]
[font=comic sans ms,cursive]if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;[/font]
[font=comic sans ms,cursive]return FMRES_IGNORED;
}[/font]
[font=comic sans ms,cursive]public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE[/font]
[font=comic sans ms,cursive]if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)[/font]
[font=comic sans ms,cursive] if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;[/font]
[font=comic sans ms,cursive] new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);[/font]
[font=comic sans ms,cursive] set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);[/font]
[font=comic sans ms,cursive]}
return FMRES_IGNORED;
}

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
HALA MADRID!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych