Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Biohazard - jasność i niebo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 exis

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • GG:
Offline

Napisano 06.02.2009 16:32

Witam mam problem z najnowszym Biohazardem, po modyfikacji parametrów odpowiedzialnych za niebo i jasność na mapie, które dokonuję się w pliku cstrike_polishaddons/amxmodx/configsbh_cvars.ini nic się nie dzieje, próbowałem restartować serwer i zmieniać mapę, cały czas to samo. Macie jakieś solucję?

echo config bh_cvars.ini zaladowany

// Ustaw sv_skyname. Typ niebia. Notka: Ustaw puste zeby wyłaczyc
bh_skyname "night"

// Pokazuj twoje normalne zdrowie
bh_showtruehealth 1

// Ustaw światła na mapach a najjaśniej z najciemniej.
bh_lights "a"

// Wlaczone menu wyboru broni?
bh_weaponsmenu 1

// Spawny CSDm (każdy w innym miejscu mapy?)
bh_randomspawn 1

// Jeśli ktoś wpisze komende kill, ma być ukarany?
bh_punishsuicide 1

// Po ilu sekundach zainfekowany gracz ma być ukarany?
bh_starttime 10.0

//Jak długo gracz może kupować broń (Ustaw 0 żeby wyłączyć)
bh_buytime 0

// Ile może maksymalnie być zombie
bh_maxzombies 22

// Użyj dźwięku po rundzie?
bh_winsounds 1

// Sustem Amunicji.
// 0 - off
// 1 - nieskończona
// 2 - Ograniczona iloscią magazynków
bh_ammo 2

// HEs explode on impact.
bh_impactexplode 1

// Flashbangs tylko oślepiają zombie?
bh_flashbang 0

// Włącz noktowizor automatycznie po zainfekowaniu
bh_autonvg 1

// Hp sie odnawia.
bh_caphealthdisplay 1

// Ocaleńcy mogą być zainfekowani kiedy ich amo się kończy.
bh_obeyarmor 0

// Czy pieniadze mają byc dawane.
bh_infectionmoney 0

// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1

// Zombie odpychane po strzale?.
bh_shootobjects 1

// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0

// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0

// Odpychanie (1 - on / 0 - off)
bh_knockback 1

// wyłącz knockback gdy zombie kuca
bh_knockback_duck 0 (1 - tak / 0 - nie)

// Maksymalny dystans na ktory dziala odpychanie
bh_knockback_dist 280.0

// Klassy zombich właczone?.
bh_zombie_class 0

// Automatyczne wybieranie klas zombie
bh_randomclass 1

// Zombie pojawia sie od razu jako zombie?.
bh_respawnaszombie 0

// Bonus fraga za zabicie zombiego?.
bh_kill_bonus 2

// Nagroda za zabicie zombiego.
// 0 - off
// 1 - full amo
// 2 - he grenade
// 3 - oba
bh_kill_reward 3

// Multi infekcja (0.15 przy 20 slotach to na starcie 2 zombie)
bh_zombie_countmulti 0.15

// Pierwszy zombie ma ile wiecej hp od zwyklych (podstawowo 2*250=500)
bh_zombie_hpmulti 2.0

// Sub-plugins )decydujesz czy mają być on czy off)

// bio_radar.sma
//
// Gdy został ostatni “Survivor” zombie widzi go na radarze
bh_zombie_radar 1

//bio_smokeflare.sma
//
// Flara włączona?
bh_flare_enable 1

// Ile flara sekund ma świecić
bh_flare_duration 990

// bio_antiblock.sma
//
// Anty blok, gdy gracz nacisnie "E" moze przechodzic przez innych
bh_antiblock 10

// bio_boatescape.sma
//
// Co ile moze E uzywac
bh_rescuetime 20.0

// customflashlight.sma
//
// Enable/disable plugin.
flashlight_custom 1

// Pokazuje latarki kolegów. Jesli on widzisz tylko swoją.
flashlight_show_all 1

// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.
flashlight_fulldrain_time 120

// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.
flashlight_fullcharge_time 20

// Kolor latarki.
// 0 - losowy
// 1 - Czerwony dla tt niebieski dla cT
flashlight_color_type 1

// Kolor Latarki
flashlight_color_ct 255255255

// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_te 255255255

// Zasięg latarki
flashlight_radius 9

// Dystans na jaki widzisz z latarka
flashlight_distance_max 2000.0

// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.
flashlight_attenuation 5

  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.02.2009 17:47

zmień bh_lights na z potem na a i zobaczysz ze działa
  • +
  • -
  • 0

#3 Eljot ;)

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
Offline

Napisano 06.02.2009 17:48

zmien na to.

echo config bh_cvars.ini zaladowany

// Ustaw sv_skyname. Typ niebia. Notka: Ustaw puste zeby wyłaczyc
bh_skyname "day"

// Pokazuj twoje normalne zdrowie
bh_showtruehealth 1

// Ustaw światła na mapach a najjaśniej z najciemniej.
bh_lights "z"

// Wlaczone menu wyboru broni?
bh_weaponsmenu 1

// Spawny CSDm (każdy w innym miejscu mapy?)
bh_randomspawn 1

// Jeśli ktoś wpisze komende kill, ma być ukarany?
bh_punishsuicide 1

// Po ilu sekundach zainfekowany gracz ma być ukarany?
bh_starttime 10.0

//Jak długo gracz może kupować broń (Ustaw 0 żeby wyłączyć)
bh_buytime 0

// Ile może maksymalnie być zombie
bh_maxzombies 22

// Użyj dźwięku po rundzie?
bh_winsounds 1

// Sustem Amunicji.
// 0 - off
// 1 - nieskończona
// 2 - Ograniczona iloscią magazynków
bh_ammo 2

// HEs explode on impact.
bh_impactexplode 1

// Flashbangs tylko oślepiają zombie?
bh_flashbang 0

// Włącz noktowizor automatycznie po zainfekowaniu
bh_autonvg 1

// Hp sie odnawia.
bh_caphealthdisplay 1

// Ocaleńcy mogą być zainfekowani kiedy ich amo się kończy.
bh_obeyarmor 0

// Czy pieniadze mają byc dawane.
bh_infectionmoney 0

// Pain shock free system.
bh_painshockfree 1

// Zombie odpychane po strzale?.
bh_shootobjects 1

// Push multiplier for weapons.
bh_pushpwr_weapon 2.0

// Push multiplier for zombies.
bh_pushpwr_zombie 5.0

// Odpychanie (1 - on / 0 - off)
bh_knockback 1

// wyłącz knockback gdy zombie kuca
bh_knockback_duck 0 (1 - tak / 0 - nie)

// Maksymalny dystans na ktory dziala odpychanie
bh_knockback_dist 280.0

// Klassy zombich właczone?.
bh_zombie_class 0

// Automatyczne wybieranie klas zombie
bh_randomclass 1

// Zombie pojawia sie od razu jako zombie?.
bh_respawnaszombie 0

// Bonus fraga za zabicie zombiego?.
bh_kill_bonus 2

// Nagroda za zabicie zombiego.
// 0 - off
// 1 - full amo
// 2 - he grenade
// 3 - oba
bh_kill_reward 3

// Multi infekcja (0.15 przy 20 slotach to na starcie 2 zombie)
bh_zombie_countmulti 0.15

// Pierwszy zombie ma ile wiecej hp od zwyklych (podstawowo 2*250=500)
bh_zombie_hpmulti 2.0

// Sub-plugins )decydujesz czy mają być on czy off)

// bio_radar.sma
//
// Gdy został ostatni “Survivor” zombie widzi go na radarze
bh_zombie_radar 1

//bio_smokeflare.sma
//
// Flara włączona?
bh_flare_enable 1

// Ile flara sekund ma świecić
bh_flare_duration 990

// bio_antiblock.sma
//
// Anty blok, gdy gracz nacisnie "E" moze przechodzic przez innych
bh_antiblock 10

// bio_boatescape.sma
//
// Co ile moze E uzywac
bh_rescuetime 20.0

// customflashlight.sma
//
// Enable/disable plugin.
flashlight_custom 1

// Pokazuje latarki kolegów. Jesli on widzisz tylko swoją.
flashlight_show_all 1

// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.
flashlight_fulldrain_time 120

// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.
flashlight_fullcharge_time 20

// Kolor latarki.
// 0 - losowy
// 1 - Czerwony dla tt niebieski dla cT
flashlight_color_type 1

// Kolor Latarki
flashlight_color_ct 255255255

// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.
flashlight_color_te 255255255

// Zasięg latarki
flashlight_radius 9

// Dystans na jaki widzisz z latarka
flashlight_distance_max 2000.0

// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.
flashlight_attenuation 5

  • +
  • -
  • 0

#4 exis

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • GG:
Offline

Napisano 06.02.2009 18:47

Nic Panowie, dalej to samo, tak jakby w ogóle nie ładował tych ustawień z pliku bh_cvars.ini, zmieniałem czas jaki ma świecić flara i świeci ciągle, a nie tak jak powinna 20 sekund. Czy muszę w jakimś pliku dopisać, żeby ładował te ustawienia bh_cvars? gdzie jeszcze mogę zmienić oświetlenie?

O ile dobrze pamiętam to nie miałem w tym katalogu:
E:Program FilesSteamsteamappsmoje_kontodedicated servercstrikeaddons/amxmodx/configs pliku bh_cvars.ini, musiałem go tam wkopiowywać.



mój plugin.ini:
; AMX Mod X plugins



; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)


; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

oraz plugins-bio.ini
; Biohazard plugins

; Core
biohazard.amxx			; main plugin

; Sub-plugins
bio_smokeflare.amxx		; transform smokegrenades into flares
bio_radar.amxx			; shows the last survivor on the radar
amx_parachute.amxx
;bio_antiblock.amxx		; allows users to go through teammates
;bio_boatescape.amxx		; adds customizability of various things on zm_boatescape
customflashlight.amxx		; custom flashlight
spawn_editor.amxx		; random spawn editor
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych