Prosba o zrobienie kilku klas i perkow
TuDe
25.12.2011
Witam proszę o zrobienie kilku klas:
Kucacz [Preminum] - Gdy kuca na nożu i sie nie porusza jest prawie calkiem niewidzialny (Nie dotyczy ruszania delownikiem), 60 kondycji, dostaje tylko i wylacznie deagla i zestaw granatow
Hajt - Skacze jak na ustawieniu sv_gravity 200, jest przezroczysty, dostaje zestaw granatow i deagla. Ma 10% na natychmiastowe zabiecie z deagla
Pro Komados [Preminum] - 70 kondycji, 120 hp na start, 1/1 z kosy (niewazne czy z lewego czy z prawego), wysoko skacze (jak na sv_gravity 300) i zestaw granatow
Oraz perkow:
Marzenie komandosa - Dostajesz M4a1 + 25% obrażeń z niej (nie uwzglednia inteligencji)
Narty Malysza - Wysoko skaczesz (jak na ustawieniu sv_gravity 300)
Buty Usaina Bolta - +50 kondycji
Z gory dzięki
Edited by TuDe, 27.12.2011 22:11.
Kucacz [Preminum] - Gdy kuca na nożu i sie nie porusza jest prawie calkiem niewidzialny (Nie dotyczy ruszania delownikiem), 60 kondycji, dostaje tylko i wylacznie deagla i zestaw granatow
Hajt - Skacze jak na ustawieniu sv_gravity 200, jest przezroczysty, dostaje zestaw granatow i deagla. Ma 10% na natychmiastowe zabiecie z deagla
Pro Komados [Preminum] - 70 kondycji, 120 hp na start, 1/1 z kosy (niewazne czy z lewego czy z prawego), wysoko skacze (jak na sv_gravity 300) i zestaw granatow
Oraz perkow:
Marzenie komandosa - Dostajesz M4a1 + 25% obrażeń z niej (nie uwzglednia inteligencji)
Narty Malysza - Wysoko skaczesz (jak na ustawieniu sv_gravity 300)
Buty Usaina Bolta - +50 kondycji
Z gory dzięki

Edited by TuDe, 27.12.2011 22:11.
mlekowita
25.12.2011
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Wyżej to jest kucacz. klasa na ADMIN_LEVEL_H
Reszty mi się "nie chce"

TuDe
27.12.2011
Plus dla cb 
Czekam na kolejne
Ponawiam
Zalezy mi szczegolnie na "Pro Komandosie"
Pozdrawiam!

Czekam na kolejne

Ponawiam

Zalezy mi szczegolnie na "Pro Komandosie"
Pozdrawiam!
Gość_Sangre_* 28.12.2011
premium na admin_level_g czyli flaga "s" podkreślam "s"
Edited by Sangre, 28.12.2011 13:18.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Pro Komandos"; new const opis[] = "Wysoko Skacze, mam 1/1 z noża"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Klasa %s jest klasa premium.",nazwa) return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Edited by Sangre, 28.12.2011 13:18.
TuDe
28.12.2011
Plusik, ale mam jeszcze jedna prosbe, czy moglbys to przerobic tak, zeby z LPM tez mozna bylo zabic?

Gość_Sangre_* 28.12.2011
Proszę.
Poprawiłem SMA już
powinien zabijać i LPM i PPM
Edited by Sangre, 28.12.2011 13:18.
Poprawiłem SMA już
powinien zabijać i LPM i PPM
Edited by Sangre, 28.12.2011 13:18.
PRoMEN
28.12.2011
tutaj masz buty usaina: (poprawiłem bo nie działałó teraz jest ok) 
tu narty masz:
w tym perku nartach może ci się wydawać że za nisko skaczesz ale dałem 300 gravitacji tak jak chciałeś
Edited by PRoMEN, 06.01.2012 13:54.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new nazwa[] = "Buty Usaina Bolta";
new opis[] = "Dostajesz 50 kondycji";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50);
}
tu narty masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new nazwa[] = "Narty Malysza";
new opis[] = "Wysoko skaczesz (dostajesz 300 gravitacji)";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_user_gravity(id, 0.3);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_user_gravity(id, 0.8);
}
w tym perku nartach może ci się wydawać że za nisko skaczesz ale dałem 300 gravitacji tak jak chciałeś
Edited by PRoMEN, 06.01.2012 13:54.