Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosba o zrobienie kilku klas i perkow

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 TuDe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 25.12.2011 14:50

Witam proszę o zrobienie kilku klas:

Kucacz [Preminum] - Gdy kuca na nożu i sie nie porusza jest prawie calkiem niewidzialny (Nie dotyczy ruszania delownikiem), 60 kondycji, dostaje tylko i wylacznie deagla i zestaw granatow

Hajt - Skacze jak na ustawieniu sv_gravity 200, jest przezroczysty, dostaje zestaw granatow i deagla. Ma 10% na natychmiastowe zabiecie z deagla

Pro Komados [Preminum] - 70 kondycji, 120 hp na start, 1/1 z kosy (niewazne czy z lewego czy z prawego), wysoko skacze (jak na sv_gravity 300) i zestaw granatow

Oraz perkow:

Marzenie komandosa - Dostajesz M4a1 + 25% obrażeń z niej (nie uwzglednia inteligencji)

Narty Malysza - Wysoko skaczesz (jak na ustawieniu sv_gravity 300)

Buty Usaina Bolta - +50 kondycji


Z gory dzięki ;)

Użytkownik TuDe edytował ten post 27.12.2011 22:11


#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2011 15:40



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kucacz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


Wyżej to jest kucacz. klasa na ADMIN_LEVEL_H
Reszty mi się "nie chce" :giggle:

#3 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 27.12.2011 22:10

Plus dla cb ;)
Czekam na kolejne ;)

Ponawiam ;)
Zalezy mi szczegolnie na "Pro Komandosie"

Pozdrawiam!

#4 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.12.2011 09:45

premium na admin_level_g czyli flaga "s" podkreślam "s"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Pro Komandos";
new const opis[]	= "Wysoko Skacze, mam 1/1 z noża";
new const bronie	= 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa %s jest klasa premium.",nazwa)
		return COD_STOP;
	}

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 13:18


#5 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 28.12.2011 12:56

Plusik, ale mam jeszcze jedna prosbe, czy moglbys to przerobic tak, zeby z LPM tez mozna bylo zabic? ;>

#6 Gość_Sangre_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.12.2011 13:18

Proszę.
Poprawiłem SMA już
powinien zabijać i LPM i PPM

Użytkownik Sangre edytował ten post 28.12.2011 13:18


#7 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.12.2011 13:36

tutaj masz buty usaina: (poprawiłem bo nie działałó teraz jest ok) :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new nazwa[] = "Buty Usaina Bolta";
new opis[] = "Dostajesz 50 kondycji";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-50);
}



tu narty masz:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new nazwa[] = "Narty Malysza";
new opis[] = "Wysoko skaczesz (dostajesz 300 gravitacji)";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PRoMEN");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_user_gravity(id, 0.3);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_user_gravity(id, 0.8);
}



w tym perku nartach może ci się wydawać że za nisko skaczesz ale dałem 300 gravitacji tak jak chciałeś

Użytkownik PRoMEN edytował ten post 06.01.2012 13:54


#8 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 06.01.2012 12:50

dzięki, dziala..

Prosilbym jeszcze o ten prek marzenie komandosa :)

Z gory thx

#9 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.01.2012 12:59

sprawdź:

Załączone pliki



#10 TuDe

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:87
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Kalety
Offline

Napisano 06.01.2012 13:42

Kolejny plusik ;)

Reszte juz mam ;>

Teamt do zamkniecia





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych