Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z /rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 25.12.2011 11:39

Witam! Mam problem z menu /rune. Menu z /rune wygląda u mnie tak:
Dołączona grafika

A chciałbym żeby wyglądało tak:
Sklep z Runami:
1. Upgrade [Ulepszenie Itemu]
2. Sol [Losowy przedmiot]
3. Zal [Doswiadczenie]

0. Zamknij

Niestety gdy przerabiam je na takie nie da się nic kupic. Bardzo bym prosił aby ktoś mi to przerobił, aby działało.

Kod do /rune:
/* ==================================================================================================== */
//Will return 1 if user has amount of money and then substract
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
  cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
  return true
}
else
{
  hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
  return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
  case 0:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
	return PLUGIN_HANDLED
   upgrade_item(id)
  }
  
  case 4:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
	return PLUGIN_HANDLED
   award_item(id,0)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 5:
  {
   if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
	return PLUGIN_HANDLED
   new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
   Give_Xp(id,exp)
   client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 9:
  {
   return PLUGIN_HANDLED
  }

}

return PLUGIN_HANDLED
}
public upgrade_item(id)
{
if(item_durability[id]>0) item_durability[id] += random_num(-50,50)
if(item_durability[id]<1)
{
  dropitem(id)
  return
}
if(player_b_jumpx[id]>0) player_b_jumpx[id] += random_num(0,1)

if(player_b_vampire[id]>0)
{
  if(player_b_vampire[id]>20) player_b_vampire[id] += random_num(-1,2)
  else if(player_b_vampire[id]>10) player_b_vampire[id] += random_num(0,2)
  else player_b_vampire[id]+= random_num(1,3)
}
if(player_b_damage[id]>0) player_b_damage[id] += random_num(0,3)
if(player_b_money[id]!=0) player_b_money[id]+= random_num(-100,300)
if(player_b_gravity[id]>0)
{
  if(player_b_gravity[id]<3) player_b_gravity[id]+=random_num(0,2)
  else if(player_b_gravity[id]<5) player_b_gravity[id]+=random_num(1,3)
  else if(player_b_gravity[id]<8) player_b_gravity[id]+=random_num(-1,3)
  else if(player_b_gravity[id]<10) player_b_gravity[id]+=random_num(0,1)
}
if(player_b_inv[id]>0)
{
  if(player_b_inv[id]>200) player_b_inv[id]-=random_num(0,50)
  else if(player_b_inv[id]>100) player_b_inv[id]-=random_num(-25,50)
  else if(player_b_inv[id]>50) player_b_inv[id]-=random_num(-10,20)
  else if(player_b_inv[id]>25) player_b_inv[id]-=random_num(-10,10)
}
if(player_b_grenade[id]>0)
{
  if(player_b_grenade[id]>4) player_b_grenade[id]-=random_num(0,2)
  else if(player_b_grenade[id]>2) player_b_grenade[id]-=random_num(0,1)
  else if(player_b_grenade[id]==2) player_b_grenade[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_reduceH[id]>0) player_b_reduceH[id]-=random_num(0,player_b_reduceH[id])
if(player_b_theif[id]>0) player_b_theif[id] += random_num(0,250)
if(player_b_respawn[id]>0)
{
  if(player_b_respawn[id]>2) player_b_respawn[id]-=random_num(0,1)
  else if(player_b_respawn[id]>1) player_b_respawn[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_explode[id]>0)player_b_explode[id] += random_num(0,50)
if(player_b_heal[id]>0)
{
  if(player_b_heal[id]>20) player_b_heal[id]+= random_num(-1,3)
  else if(player_b_heal[id]>10) player_b_heal[id]+= random_num(0,4)
  else player_b_heal[id]+= random_num(2,6)
}
if(player_b_blind[id]>0)
{
  if(player_b_blind[id]>5) player_b_blind[id]-= random_num(0,2)
  else if(player_b_blind[id]>1) player_b_blind[id]-= random_num(0,1)
}

if(player_b_teamheal[id]>0) player_b_teamheal[id] += random_num(0,5)

if(player_b_redirect[id]>0) player_b_redirect[id]+= random_num(0,2)
if(player_b_fireball[id]>0) player_b_fireball[id]+= random_num(0,33)
if(player_b_ghost[id]>0) player_b_ghost[id]+= random_num(0,1)
if(player_b_windwalk[id]>0) player_b_windwalk[id] += random_num(0,1)
if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1)
if(player_b_sniper[id]>0)
{
  if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
  else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
  else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
if(player_b_extrastats[id]>0) player_b_extrastats[id] += random_num(0,2)
if(player_b_firetotem[id]>0) player_b_firetotem[id] += random_num(0,50)
if(player_b_darksteel[id]>0) player_b_darksteel[id] += random_num(0,2)
if(player_b_mine[id]>0) player_b_mine[id] += random_num(0,1)
if(player_sword[id]>0)
{
  if(player_b_jumpx[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_jumpx[id]=1
  if(player_b_vampire[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_vampire[id]=1
  if(player_b_gravity[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_gravity[id]=1
  if(player_b_respawn[id]==0 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]=15
  else if(player_b_respawn[id]>2 && random_num(0,10)==5) player_b_respawn[id]+=random_num(0,1)
  if(player_b_ghost[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_ghost[id]=1
  if(player_b_darksteel[id]==0 && random_num(0,10)==10) player_b_darksteel[id]=1
}
if(player_ultra_armor[id]>0) player_ultra_armor[id]++

}
/* ==================================================================================================== */

Proszę o zamknięcie, poradziłem sobie sam ;).
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.12.2011 13:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych