Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Menu rozdania stytystyk (edycja)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 24.12.2011 14:54

Witam jestem strasznie zielony w pisanie pluginów, ale chciałbym przerobić menu rozdania statustyk na takie

Opcje:
1. Rozdanie pojedynczo punktow.
2. Rozdanie punktow po 10 naraz.
3. Rozdanie wszystkich punktow naraz.

no i po kliknięciu w kazde menu następne by się wyświetliło i było by takie

1. Inteligencja
2. Zdrowie
3. Kondycja
4. Wytrzymałosc

public PrzydzielPunkty(id)
{
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new tytul[25];
	new allkondycja[60];
	new allinteligencja[60];
	new allwytrzymalosc[60];
	new allzdrowie[60];
	new kondycjaa[60];
	new wytrzymalosca[60];
	new zdrowiea[60];
	new inteligencjaa[60];
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
	format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
	format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
	format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
	format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
	format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
	format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
	format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
	format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
	format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_additem(menu, inteligencjaa);
	menu_additem(menu, zdrowiea);
	menu_additem(menu, wytrzymalosca);
	menu_additem(menu, kondycjaa);
	menu_additem(menu, allinteligencja);
	menu_additem(menu, allzdrowie);
	menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
	menu_additem(menu, allkondycja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
	limit_int = limit_poziomu/2;
	limit_zdr = limit_poziomu/2;
	limit_kon = limit_poziomu/2;
	limit_wyt = limit_poziomu/2;
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");
 
 
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
			{
				zdrowie_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
			{
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
 
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
		case 4: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
			{
				if(punkty_gracza[id] < 10)
				{
					ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Masz za malo punktow do rozdania");
				}
				else
				{
					if(inteligencja_gracza[id] + 10  limit_kon - kondycja_gracza[id])
				{
					punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
					kondycja_gracza[id] = limit_kon;
				}
				else
				{
					kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
					punkty_gracza[id] = 0;
				}
			}
			else
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
	}
 
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych