Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak dodać dodatkowy dmg?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 24.12.2011 14:16

Witam. Jak dodać dodatkowy dmg do klasy z generatora? Jest taka możliwość?
  • +
  • -
  • 0

#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.12.2011 03:14

*
Popularny

Tak jest taka mozliwosc.
Pod:

#include <amxmodx>

dodajesz:

#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

do public plugin_init dodajesz:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

pozniej w public cod_class_enabled dodajesz:

ma_klase[id] = true;

w public cod_class_disabled dodajesz:

ma_klase[id] = false;

a na koncu pluginu dodajesz:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


w tej czesci kodu:

if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


10.0 - jest to ilosc dodatkowych obrazen
0.0 - ilosc dodatkowych obrazen za 1 inteligencji dodanych w statystykach
CSW_M4A1 - nazwa broni z ktorej ma dostawac dodatkowe dmg

Nazwy poszczegolnym broni:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik Enson edytował ten post 25.12.2011 03:16

  • +
  • -
  • 5
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych