Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasami z generatora

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 24.12.2011 12:23

Zrobiłem klase w generatorze która posiada Dwie bronie :D scouta i deagla .. ii chcailem aby scout miał 1/1 szansy na zabicie : ) ale niestety po ustawieniu 1/1 na zabicie z broni reszta broni również ma takie funkcje .. Czy mógł by mi ktośpowiedzieć jak zrobić aby jedna broń miała tylko 1/1 sznas na zabicie :P ?

#2 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.12.2011 13:36

Sma to ja mam sam sobie wziąć ?

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 24.12.2011 13:36


#3 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 24.12.2011 15:49

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "PlayBoy";
new const opis[] = "Klasa PREMIUM Gracz otrzymuje 1/2 ze Scout Sniper, m4a1 oraz deagle.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[PlayBoy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



proszę sm

#4 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 24.12.2011 17:29

Zrobilem ci od razu ,a jak to sie robi to masz nizej.

pod

#include <xxx>

dodajesz


#define DMG_BULLET (1<<1)


pod


new const wytrzymalosc = xx;


dodajesz

new bool:ma_klase[33];


do public plugin_init()

dodajesz


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


pod public plugin_init pod klamrą }

dodajesz

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


i na koncu


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


w miejscu gdzie masz

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)


zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)

Załączone pliki


Użytkownik Spid3r edytował ten post 24.12.2011 17:32

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych