Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
AS

Zapomniane tryby rozgrywki AS_ i ES_Counter Strike to nie tylko BombDefuse i HostageRescue !

as

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 24.12.2011 01:43

Siemanko, Wesołych Świąt !

Ostatnimi czasy unikam jak ognia standardowych map, ile można grać to samo?! Postanowiłem ożywić trochę rozgrywkę, a jako że po nowym roku zakładam swój serwer, zabrałem się za pracę nad nową mapą.

Będzie to mapa w zapomnianym już trybie AS_ - czyli Vip Escape, jeden gracz zespołu CT jest Vipem i drużyna ma bezpiecznie eskortować go do punku ratunkowego. Terroryści robią wszystko by zabić Vipa.

Będzie to mapa nocna, niezbyt duża, powiedzmy 4vs4, padający śnieg, dużo modeli nadaje dobry klimat. Nie kojarzcie mapy z as_oilrig ponieważ moja mapa będzie o wiele trudniejsza dla zespołu TT ponieważ respawn jest oddalony od punktu Escape Zone dla Vipa więc nie będzie lekko.

Zarzucam screeny z wstępnej kompilacji, mapę postaram się wypuścić przed końcem roku.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika



Wszystkie sugestie mile widziane


Mapa spodobała mi się bardzo podczas testów i już mam pomysł na następną mapę, tym razem będzie to porzucony tryb w Counter Strike, zakładam że większość nigdy nie grała w mapkę typu ES_

Jest to tryb gdzie Terro musi uciec do bezpiecznej strefy przed CT, w przeciwieństwie do trybu AS_, by wygrać uciec musi każdy żyjący gracz TT więc rozgrywka staje się jeszcze bardziej fascynująca. Zapraszam do odwiedzania tematu ;)

Peace. Jeszcze raz Wesołych Świąt !
  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#2 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 362
Wszechpomocny

  • Postów:935
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 24.12.2011 04:04

Pewnie nie tego oczekujesz, ale mój głos jest negatywny... Ze screen'ów mapa wydaje mi się zbyt ciemna. Nie biegałem po niej (i raczej nie pobiegam), ale myślę, że jeśli chcesz "zaistnieć" to brałbym się raczej wpierw za remake'i standardowych map, Na zimę już za późno, ale przed nami Święta Wielkanocne - zaczynając pracę już dziś, to na ten czas mógłbyś zrobić furorę na serwerach 4FUN, bo potencjał w Tobie drzemie... Tyle ode mnie - mam nadzieję, że nie będziesz miał mi tego za złe.. Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam

gsHgzuP.jpg

40zł


#3 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 24.12.2011 04:40

Dzięki, liczy się to co myślisz a nie to co ja chcę usłyszeć. To że robię ciemne mapki to chyba moja fascynacja pierwszymi wersjami beta CS gdzie każda mapa była w nocy i było tak ciemno że strzelało się na ślepo praktyczne :)

Ogólnie mapa nie jest za ciemna, normalnie można grać i wszystko widać - wiadomo jak ktoś zna tylko nuke, inferno i dusta to będzie za ciemna. Pozdrawiam tych którzy pamiętają stare dobre czasy, jak również tych którzy grają dla przyjemności i zabawy a nie dla fragów i sławy.

Remake'ów nie mam zamiaru robić, stawiam na nowe oryginalne projekty. Tak jak mówiłem, gdy skończę pracę nad tą mapką, następna będzie ES_ gdzie terroryści uciekają przed CT, oczywiście nikomu się nie spodoba bo nie będzie w nazwie dust i będzie w nocy :D Pozdrawiam! Peace!

Macie tu fotkę, pokarałem doktorków, na święta nie ma lekko, dodam że tak kończą Ci którzy krytykują moje mapy (hehehe):
Dołączona grafika

Peace!
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 362
Wszechpomocny

  • Postów:935
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 24.12.2011 05:18

Powiem tak: żeby jakaś mapa się przyjęła to musi być na prawdę dobra, Nie czarujmy się - ciężko zrobić taki projekt. Myślę, że negatywne, acz uzasadnione głosy będą lepsze niż bezmózgie pochwalanie.. Osobiście lubię grać na niestandardowych mapach, bo na nich wychodzi "myślenie" graczy, a to cenię najbardziej...
  • +
  • -
  • 1

Sprzedam

gsHgzuP.jpg

40zł


#5 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 24.12.2011 05:37

Racja kolego, jeśli wnosić krytykę to tylko uzasadnioną, poza tym nie robię map z zamiarem rozpowszechniania ich po wszystkich serwerach czy coś w tym stylu. Wiem że gdy odpalę swój serwer to prawdziwi gracze i znajomi będą grali, nie ważne czy to będzie ch*jowa mapa AS_ czy remake dusta2x2 który ostatnio zrobiłem (a mówią znajomi że stać mnie na więcej).

Liczy się to że gra się coś nowego, mapa musi spełniać kryteria grywalności - jeśli je spełnia to prawdziwy gracz nie ma prawa powiedzieć że jest "ch*jowa", dzieciaki oczywiście zaczną piszczeć przy takich mapach ale to ich problem. Ja robię mapy dla prawdziwych graczy z zajawką.

Mapkę na pewno skończę bo dużo nad nią pracowałem, gdy postawię serwer to na pewno Cię zaproszę glutex, zagrasz, poznasz, ocenisz dokładniej.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#6 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:1262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 24.12.2011 13:46

Wedlugo mnie mapka bardzo fajna i ciekawa

leci +
czekam na download oraz na inne nowe mapki :D
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#7 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 26.12.2011 04:19

Siema, mapa zmieniła dość nieznacznie wygląd, pozbyłem się kilku elementów które przeszkadzały tylko w grze. Dodałem możliwość ucieczki Vipa tyłem, przez resp terro i zmieniłem kilka szczegółów, nie ma śniegu, jest jaśniej choć klimat nocy zachowany, zmieniłem modele martwego doktorka i barneya na nieco lżejsze. Dodatkowo zrobiłem plik "overview" dla trybu scpectator i hltv. Wkrótce dodam linki do pobrania.

Wrzucam screeny:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Mapka jeszcze lepiej wygląda na na żywo, jak już pisałem wyżej, wkrótce będzie dostępny download. Ze screenów za wiele nie można wywnioskować ale czekam na jakiekolwiek opinie.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#8 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 26.12.2011 22:39

Popracuj jeszcze nad teksturami (może niestandardowe? :)) i pomyśl o szczegółach (popatrz np. na de_tuscan czy de_hell)
  • +
  • -
  • 0

#9 Brylant

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:111
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.12.2011 22:46

Jak dla mnie to git, najbardziej pograłbym sobie na tych mapach typu es_ bo już praktycznie nie ma serwera, gdzie takie mapy są...
Ale ogólnie nieźle to wygląda i chętnie pogram na niestandardowych, zrobionych przez Ciebie mapach.
  • +
  • -
  • 0

"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"


#10 psilocybe

    Toasty!

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2011 04:06

Tekstury raczej zostają, niestandardowe przygotowałem na następny projekt ES_, choć na pewno zmienię jeszcze tekstury tego muru no i przed wydaniem mapy dopracuję szczegóły o których pisał Harsay, lecz nie będzie to taki detailing jak na tuscan, to i tak poprawi ogólny wygląd mapy.

Sprawa tej mapy przedstawia się następująco, najszybszy terro z respawna do strefy dla vipa dobiega w około 8 sekund... Vip ze swojego respa najszybciej może dobiec w 12 sekund więc jest ciekawie tym bardziej że reszta CT może dobiec 2-3 sekundy szybciej, w zależności od respawnu. Safety Zone dla VIPA jest jeden, policyjny samochód przy którym leży martwy Barney ;)

Mapa po wstępnych testach wydaje się być idealna do rozgrywek 3vs3 gdzie liczy się taktyka.

Download już wkrótce ;)
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: as

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych