Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak usunąć1/1 z wyvranej broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 23.12.2011 21:29

Cześć .WIęc zrobilem klase w generatorze klas ii wybralem dwie bronie ..(Scout i deagl) ii z obu nich mam 1/1 ... ii tutaj moje pytanie .. jak usunąć 1/1 z deagla .. żeby poprostu zabierał normalne dmg.. ; D

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.12.2011 21:58

daj sma
  • +
  • -
  • 0

#3 NervusAngello

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:86
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skalb
Offline

Napisano 23.12.2011 22:19

a czy mół byś mi raczej powiedzieć. : D bo planuje robić pare klas zz takimi funkcjami .. ii niechciałbym abym przy każdej klasie musiał się zwracać do kogoś o pomoc : ) Odnawiam..

Użytkownik CostaLaVie edytował ten post 24.12.2011 09:53


#4 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 25.12.2011 03:22

Proszę to jest wypowiedź Spid3ra w jednym z tematów w tym dziale, myślę że, powinna tobie pomóc.

#include <xxx>
dodajesz

#define DMG_BULLET (1<<1)

pod

new const wytrzymalosc = xx;

dodajesz
new bool:ma_klase[33];

do public plugin_init()
dodajesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

pod public plugin_init pod klamrą }
dodajesz
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

i na koncu

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}

w miejscu gdzie masz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)

zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)


Użytkownik Proxma edytował ten post 25.12.2011 03:23

  • +
  • -
  • 0

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl


#5 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.12.2011 03:24

W generatorze dodajac klasie kilka broni i dajac jej 1/x z wybranej broni masz wtedy 1/x z kazdej broni ktora przydzieliles klasie.
Przyklad:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

A by tego uniknac mozesz zrobic w ten sposob:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

W tym momencie masz 1/1 z scouta. Aby zrobic np. 1/3 to w tej linijce:
			    if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0) 

Dopisujesz random_num(1, 3) == 1
bedzie to wygladalo w ten sposob:
			    if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1, [b]3[/b]) == 1) 

cufra 3 to wspolczynnik ile chcesz miec szans na uderzenie z danej broni czyi w tym przypadku 1/3
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych