Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Screenshake w perku nie działa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.12.2011 21:10

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Screenshake";
new const perk_desc[] = "Masz 1/2 szansy na zatrzesienie ekranu wroga";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");


}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, 2) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


po prostu nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 25.12.2011 03:01

Sprawdz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.12.2011 11:08

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Screenshake";
new const perk_desc[] = "Masz 1/2 szansy na zatrzesienie ekranu wroga";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
    
    
}
public Damage(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);
    
    if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) != get_user_team(idattacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_perk[idattacker] && random_num(1, 2) == 1)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
        write_short(7<<14);
        write_short(1<<13);
        write_short(1<<14);
        message_end();
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Try
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych