Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.12.2011 20:00
Elo. Mam taki problem. Zrobiłem klasę na podstawie generatora klas z tej strony i ma bardzo słabą widzialność na nożu i ma 1/3 szanse na zabicie z noża. Tylko że ma te 1/3 także na glocku albo usp. I mam pytanie jak zrobić te 1/3 tylko na nóż ? Proszę o pomoc. W załączniku daję tą klasę.
#2
Napisano 23.12.2011 20:13
pod
#include <xxx>
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
pod
new const wytrzymalosc = xx;
dodajesz
new bool:ma_klase[33];
do public plugin_init()
dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
pod public plugin_init pod klamrą }
dodajesz
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
i na koncu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
w miejscu gdzie masz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)
#include <xxx>
dodajesz
#define DMG_BULLET (1<<1)
pod
new const wytrzymalosc = xx;
dodajesz
new bool:ma_klase[33];
do public plugin_init()
dodajesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
pod public plugin_init pod klamrą }
dodajesz
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
i na koncu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
w miejscu gdzie masz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
zmieniasz na bron CSW_SCOUT (podczas wpisywania tego w amx studio pokaże Ci się listę broni) ktora ma miec losowe zabójstwo, a żeby zwiększyć lub zmniejszyć zmieniasz tu cyferkę !random(3)
#3
Napisano 23.12.2011 20:21
Oj, tylko trzeba podmienic jeden z publiców... Daje gotowca
Załączone pliki
#4
Napisano 24.12.2011 09:10
Trochę to skomplikowane ale dzięki za pomoc
zaraz zobaczę czy działa.
Nie chce się skompilować wyskakuje taki błąd ;/
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_ninja.sma(66) : error 017: undefined symbol "id"
1 Error.
Could not locate output file codclass_ninja.amxx (compile failed).

Nie chce się skompilować wyskakuje taki błąd ;/
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_ninja.sma(66) : error 017: undefined symbol "id"
1 Error.
Could not locate output file codclass_ninja.amxx (compile failed).
#5
Napisano 25.12.2011 03:20
[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]
Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):
IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl
#6
Napisano 25.12.2011 11:49
wielkie dzięki działa

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych