Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie pluginu "scout"kupowanie scouta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ludozyad

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Leżajsk
Offline

Napisano 23.12.2011 18:52

proszę o przerobienie następującego pluginu, tak aby taka opcja była dostępna za np. $5000 :)


#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#pragma semicolon 1// Constants
#define PLUGIN_VERSION "1.20"
#define MESS "\x03[SM_Scout] \x01%t"
//#define DEBUG_MESS "\x04[SM_Scout] \x01"// Handles
new Handle:sm_scout_mode = INVALID_HANDLE;
new Handle:sm_scout_number_per_round = INVALID_HANDLE;
new Handle:sm_scout_version = INVALID_HANDLE;
new playerSpawnedScouts[MAXPLAYERS+1];public Plugin:myinfo =
{
name = "SM_Scout",
author = "dataviruset",
description = "Scout spawner",
version = "1.20",
url = "http://www.sourcemod.net/"
};
public OnPluginStart()
{
// Perform one-time startup tasks ...// Load translations
LoadTranslations("scout.phrases");
// Console commands
RegConsoleCmd("sm_scout", Command_GiveScout);// Hook events
HookEvent("round_start", Event_RoundStart);
HookEvent("player_disconnect", Event_PlayerDisconnect);
// Create ConVars
sm_scout_mode = CreateConVar("sm_scout_mode", "0", "Ammo mode; 0 - ammo of spawned scout gets set to zero, 1 - full ammo, 10+90");
sm_scout_number_per_round = CreateConVar("sm_scout_number_per_round", "3", "Number of scout spawns allowed every round (reset on round start); 0 - unlimited, >0 - number of scouts");
sm_scout_version = CreateConVar("sm_scout_version", PLUGIN_VERSION, "SM_Scout plugin version (unchangeable)", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
AutoExecConfig(true, "sm_scout");// Hook ConVar-changes
HookConVarChange(sm_scout_version, VersionChange);
}
public VersionChange(Handle:convar, const String:oldValue[], const String:newValue[])
{
SetConVarString(convar, PLUGIN_VERSION);
}// a tiny function to set ammo IN CLIP for a weapon
stock SetWeaponClipAmmo(client, slot, ammo)
{
new ammoOffset = FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_iAmmo");
return SetEntData(client, ammoOffset+(slot*4), ammo);
}
stock SetWeaponAmmo(client, ammo)
{
new iWeapon = GetEntDataEnt2(client, FindSendPropInfo("CCSPlayer", "m_hActiveWeapon"));
SetEntData(iWeapon, FindSendPropInfo("CBaseCombatWeapon", "m_iClip1"), ammo);
}public Event_RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
// Reset the number of scout spawns players have made
if (GetConVarInt(sm_scout_number_per_round) != 0)
{
for(new i = 0; i < MaxClients; i++)
{
playerSpawnedScouts[i] = 0;
}
}
}
public Event_PlayerDisconnect(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
// Reset the number of scout spawns THIS player has made
if (GetConVarInt(sm_scout_number_per_round) != 0)
{
new ev_client = GetEventInt(event, "userid");
new client = GetClientOfUserId(ev_client); playerSpawnedScouts[client] = 0;
}
}
public Action:Command_GiveScout(client, args)
{
if (IsPlayerAlive(client))
{
if ( (GetConVarInt(sm_scout_number_per_round) == 0) || (playerSpawnedScouts[client] < GetConVarInt(sm_scout_number_per_round)) )
{
if (GetPlayerWeaponSlot(client, 0) == -1)
{
// Give scout
GivePlayerItem(client, "weapon_scout"); // Add to the player array (contains number of scouts each player has spawned) if number of scout spawns should be limited...
if (GetConVarInt(sm_scout_number_per_round) != 0)
playerSpawnedScouts[client]++;
// Destroy ammo if ammo mode == 0
if (GetConVarInt(sm_scout_mode) == 0)
{
SetWeaponAmmo(client, 0);
SetWeaponClipAmmo(client, 2, 0);
}
}
else
{
PrintToChat(client, MESS, "Primary Slot Contains Weapon");
EmitSoundToClient(client, "buttons/button8.wav");
}
}
else
{
PrintToChat(client, MESS, "Reached Maximum Scout Spawns Limit");
EmitSoundToClient(client, "buttons/button8.wav");
}
}
else
{
PrintToChat(client, MESS, "Must Be Alive");
}return Plugin_Handled;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych