Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wieeelka prośba o przerobienie pluginu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 wariat

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Nibylandia
Offline

Napisano 05.02.2009 19:43

Witam forumowiczów. Zwracam się do was z prośbą, o przerobienie pluginu Crazy Restart by Salamon . Kiedy znalazłem ten plugin, byłem w prost w niebo wzięty, gdyż szukałem dobrego restartu już od dłuższego czasu. Moja wizja, polegała na tym, że do każdej mapy przypiszę inną broń i będzie coś w rodzaju ćwiczenia skila. Jednak na drodze stanął mi jeden poważny błąd. Plugin nie zawsze działa . Często zamiast dawać przypisaną mu broń po prostu zostawia naszą standardową broń (usp/glock) po czym rozgrzewka dalej toczy się według pluginu. Gdyby ktoś mógł przerobić go jakoś, aby wyeliminować ten błąd będę na prawdę wdzięczny ( myślę, że nie tylko ja). Zamieszczam od razu .sma :

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool:isrestart = false
new timer

public plugin_init()
{
  register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon")

  register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
   
  register_cvar("crazy_restart","1")
  register_cvar("crazy_restart_time","45")
  register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle")

  register_clcmd("drop","block")
  register_clcmd("cl_setautobuy","block")
  register_clcmd("cl_autobuy","block")
  register_clcmd("cl_setrebuy","block")
  register_clcmd("cl_rebuy","block")
  register_clcmd("buy","block")
  register_clcmd("glock","block")
  register_clcmd("usp","block")
  register_clcmd("p228","block")
  register_clcmd("deagle","block")
  register_clcmd("elites","block")
  register_clcmd("fn57","block")
  register_clcmd("m3","block")
  register_clcmd("autoshotgun","block")
  register_clcmd("mac10","block")
  register_clcmd("tmp","block")
  register_clcmd("mp5","block")
  register_clcmd("ump45","block")
  register_clcmd("p90","block")
  register_clcmd("galil","block")
  register_clcmd("ak47","block")
  register_clcmd("scout","block")
  register_clcmd("sg552","block")
  register_clcmd("awp","block")
  register_clcmd("g3sg1","block")
  register_clcmd("famas","block")
  register_clcmd("m4a1","block")
  register_clcmd("bullpup","block")
  register_clcmd("sg550","block")
  register_clcmd("m249","block")
  register_clcmd("shield","block")
  register_clcmd("primammo","block")
  register_clcmd("secammo","block")
  register_clcmd("vest","block")
  register_clcmd("vesthelm","block")
  register_clcmd("flash","block")
  register_clcmd("hegren","block")
  register_clcmd("sgren","block")
  register_clcmd("nvgs","block")

  register_clcmd("weapon_knife", "block")
  register_clcmd("weapon_sg550", "block")
  register_clcmd("weapon_mac10", "block")
  register_clcmd("weapon_aug", "block")
  register_clcmd("weapon_xm1014", "block")
  register_clcmd("weapon_p90", "block")
  register_clcmd("weapon_c4", "block")
  register_clcmd("weapon_tmp", "block")
  register_clcmd("weapon_mp5navy", "block")
  register_clcmd("weapon_ump45", "block")
  register_clcmd("weapon_m4a1", "block")
  register_clcmd("weapon_awp", "block")
  register_clcmd("weapon_g3sg1", "block")
  register_clcmd("weapon_sg552", "block")
  register_clcmd("weapon_scout", "block")
  register_clcmd("weapon_m3", "block")
  register_clcmd("weapon_m249", "block")
  register_clcmd("weapon_ak47", "block")
  register_clcmd("weapon_fiveseven", "block")
  register_clcmd("weapon_usp", "block")
  register_clcmd("weapon_glock18", "block")
  register_clcmd("weapon_deagle", "block")
  register_clcmd("weapon_p228", "block")
  register_clcmd("weapon_elite", "block")
  register_clcmd("weapon_flashbang", "block")
  register_clcmd("weapon_hegrenade", "block")
  register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block")

  register_clcmd("lastinv", "block")
}

public start()
{
  timer = get_cvar_num("crazy_restart_time")

  new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time")

  if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1)
   {
    isrestart = true

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

    set_task(res_time + 1, "end")
    set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b")
    set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b")
   }
}

public ammo()
{
  new weapon[192]
  get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191)

  for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++)
  {
  give_item(i, weapon)
  engclient_cmd(i, weapon)
  }
}

public end()
{
 isrestart = false

 remove_task(123)

//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

 set_cvar_num("sv_restartround",1)
}

public count_me()
{
    new red = random_num(5,255)
    new green = random_num(5,255)
    new blue = random_num(5,255)  

    set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
    show_hudmessage(0,"******************************^n Restart za %i sekund ^n******************************", timer)

    if(timer == 3)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/three.wav")
    }
    if(timer == 2)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/two.wav")
    }
    if(timer == 1)
    {
    client_cmd(0, "spk vox/one.wav")
    }
    timer--
}

public block(id)
{
    if(isrestart)
        return PLUGIN_HANDLED
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Przy okazji chciałbym prosić o kilka przeróbek (jeśli znajdzie się ktoś chętny), jednak nie jest to ważne i samo wyeliminowanie opisanego wyżej błędu będzie wielką pomocą .

* Aby na czas rozgrzewki mp_freeztime ustawione było na 0, po czym wracało do standardowego ustawienia server.cfg

* Aby po restarcie w hudzie wyświetliło się jak dobrze znane wszystkim z mixów LIVE

Zamieszczam kawałek kodu który próbowałem zastosować bezskutecznie ( jak to powiedział kiedyś mój znajomy "Kodowanie nie jest twoją mocną stroną :wstyd: " )

{set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1)
show_hudmessage(0, "[-LIVE-------]" )
show_hudmessage(0, "[--LIVE------]" )
show_hudmessage(0, "[---LIVE-----]" )
show_hudmessage(0, "[----LIVE----]" )
show_hudmessage(0, "[-----LIVE---]" )
show_hudmessage(0, "[------LIVE--]" )
show_hudmessage(0, "[-------LIVE-]" )
show_hudmessage(0, "[------LIVE--]" )
show_hudmessage(0, "[-----LIVE---]" )
show_hudmessage(0, "[----LIVE----]" )
show_hudmessage(0, "[---LIVE-----]" )
show_hudmessage(0, "[--LIVE------]" )
show_hudmessage(0, "[-LIVE-------]" )
show_hudmessage(0, "[--LIVE------]" )
show_hudmessage(0, "[---LIVE-----]" )
show_hudmessage(0, "[----LIVE----]" )
show_hudmessage(0, "[-----LIVE---]" )
show_hudmessage(0, "[------LIVE--]" )
show_hudmessage(0, "[-------LIVE-]" )
show_hudmessage(0, "[------LIVE--]" )
show_hudmessage(0, "[-----LIVE---]" )
show_hudmessage(0, "[----LIVE----]" )
show_hudmessage(0, "[---LIVE-----]" )
show_hudmessage(0, "[--LIVE------]" )
show_hudmessage(0, "[-LIVE-------]" )
show_hudmessage(0, "[--LIVE------]" )
show_hudmessage(0, "[---LIVE-----]" )
show_hudmessage(0, "[---GL&HF----]" )
show_hudmessage(0, "[-----GO-----]" )
show_hudmessage(0, "[-----GO-----]" )
}

*Gdyby była możliwość zastosowania trybu Deatch Match to już by byłą bajeczka :) Ale to już akurat najmniej ważne.


Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc


Wariacik
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych