Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item AntyPaladyn


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.12.2011 17:37

Nie wiem co robie zle proszę o pomoc

funkcja
new player_b_antypal[33] = 1

public Damage(id)
add_bonus_antypaldamage(attacker_id,id,weapon)

public reset_item_skills(id){
player_b_antypal[id] = 0

public iteminfo(id)

if (player_b_antypal[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antypal[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie Paladyna")
}



case 108:
{
player_item_name[id] = "Gniew Bogów"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antypal[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia Paladyna",player_item_name[id],player_b_antypal[id])
}



if(player_b_antypal[id]>0)
{
if(player_b_antypal[id]>5) player_b_antypal[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_antypal[id]>2) player_b_antypal[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_antypal[id]>1) player_b_antypal[id]-=random_num(-1,1)
}



public add_bonus_antypaldamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_antypal[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[id] == Paladyn)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_antypal[attacker_id]) == 1)
{
new weaponname[32];
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
replace(weaponname, 31, "weapon_", "");
UTIL_Kill(attacker, id, weaponname);
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


niby jak item na 1/1 a nie dziala co moze byc przyczyna?

reflesh
  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 04.01.2012 20:29

1. To nie wiem czemu ...

case 108:
{
player_item_name[id] = "Gniew Bogów"
player_item_id[id] = rannum
player_b_antypal[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia Paladyna",player_item_name[id],player_b_antypal[id])
}


Dałeś losowanie od 1 do 1, bez sensu. Po prostu daj 1, czyli zamiast "random_num(1,1)" wstaw "1", a gdy to zrobisz to usuń na końcu ",player_b_antypal[id]" i zamiast "1/%i" daj "1/1" np ;>

Bez sensu to troszkę.

2. Czemu zdefiniowałeś od razu antypal na 1 (on) ?

new player_b_antypal[33] = 1


Usuń z tego "= 1"

A co do reszty to nie mam pojęcia ;|
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 10.01.2012 21:39

public add_bonus_antypaldamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_antypal[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && player_class[id] == Paladyn)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_antypal[attacker_id]) == 1)
{
new weaponname[32];
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
replace(weaponname, 31, "weapon_", "");
UTIL_Kill(attacker_id, id, weaponname);
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


w linijce
UTIL_Kill(attacker, id, weaponname);

zapomnailes dodac
UTIL_Kill(attacker_id, id, weaponname);





powinno dzialac

Użytkownik Leszcz edytował ten post 10.01.2012 22:13

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych