Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Anty Drop


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
2 replies to this topic

#1 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 28
    Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 22.12.2011 22:12

JAko ze dawno sie nie bawiłem diablo(przerwa letnia) chcialbym sie poradzic
Czerpiac wiedze z tego tematu
[Dodatek] Moc wyrzucenie broni przeciwnikowi - AMXX.pl: Support AMX Mod X

i wypowiedzi frezzy-ego

public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && antydrop[id] == 0)
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
else if (random_num(1,c_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}


rozumiem ze (będę opisywal wszystko od poczatku co by miec pewnosc ze nic nie pominolem

szukam
new player_b_drop[33] = 1

nizej dodaje

new player_antydrop[33] =1

szukam

player_b_drop[id] = 0

pod daje

player_antydrop[id] =0

szukam

if (player_b_drop[id] > 0)

pod dodaje

if (player_antydrop[id] > 0)
{
num_to_str(player_antydrop[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"Nikt nie wyrzuci ci broni<br>")
}

szukam

case 92:
{
player_item_name[id] = "Trad Ghula"
player_item_id[id] = rannum
player_b_drop[id] = random_num(1,3)
item_durability[id] =random_num(40,60)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_drop[id])
}

pod dodaje

case 93:
{
player_item_name[id] = "antyTrad Ghula"
player_item_id[id] = rannum
player_antydrop[id] = 1
item_durability[id] =random_num(40,60)

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Nikt nie wyrzuci ci broni",player_item_name[id],player_antydrop[id])
}

szukam

if(player_b_drop[id]>0)
{
if(player_b_drop[id]>5) player_b_drop[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_drop[id]>2) player_b_drop[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_drop[id]>1) player_b_drop[id]-=random_num(-1,1)
}

nizej daje

if(player_antydrop[id]>0)
{
if(player_antydrop[id]>5) player_antydrop[id]-=random_num(0,2)
else if(player_antydrop[id]>2) player_antydrop[id]-=random_num(0,1)
else if(player_antydrop[id]>1) player_antydrop[id]-=random_num(-1,1)
}


i item powinien dzialac czy to co robie jest zbedne ale skoro frezzy dodal nowa zmienna antydrop==0 to ja tez ja musze na nowo stworzyc czy zle pojmuje?

Edited by Divic, 22.12.2011 22:14.

  • +
  • -
  • 0

#2 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 5
    Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 29.02.2012 11:57

tak musisz ją stworzyć i zadziała, ale w tym przypadku, jeżeli przypiszesz funkcję player_b_drop dla jakiejś klasy, aby miała szanse na wyrzucenie broni, to CI jej nie zablokuje.
Według mnie aby wszystko działało powinno to wyglądać tak
if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && antydrop[id] == 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && antydrop[id] == 0)

Edited by hefcio, 29.02.2012 12:18.

  • +
  • -
  • 0

#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

  • Reputacja: 137
    Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 29.02.2012 12:10

Napisano 22 grudzień 2011 - 22:12

niezły odkop..

a żeby zadziałało to powinno być tak:
if((player_b_drop[attacker_id] > 0||c_drop[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && player_b_antydrop[id] != 1)


i nic nigdzie nie musisz dopisywać

Edited by Nakupenda., 29.02.2012 12:11.

  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In