Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Obrażenia - blokada


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.12.2011 21:09

Witam. Jak mogę najlepiej zablokować zadawanie obrażeń z broni ? Chodzi mi żeby przez jakiś czas dany gracz nie mógł po prostu atakować, owszem miałby broń itd. ale po kliknięciu LPM nic by się nie działo. Myślałem o tymczasowym zmianie binda na atakowanie ale może jest lepszy sposób.
  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 22.12.2011 21:28

np mozna za pomocą

hamsandwich

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)){
		return HAM_IGNORED;
	}
			  if(zmienna)  ///zmiena czy atak wylaczony
			return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Zielarz. edytował ten post 22.12.2011 21:29

  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.12.2011 21:32

np mozna za pomocą

hamsandwich

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)){
		return HAM_IGNORED;
	}
			  if(zmienna)  ///zmiena czy atak wylaczony
			return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}

Niech będzie plus choć nie o takie coś mi chodziło bo takie coś to nie trud :D Chyba że jeszcze powiesz jak wyciszyć każdą broń i żeby nie było animacji :)
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 21:44

owszem miałby broń itd. ale po kliknięciu LPM nic by się nie działo

http://darkgl.amxx.p...kada-lpm-i-ppm/
zrób na podobnej zasadzie
  • +
  • -
  • 1

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.12.2011 21:50

Dzięki
Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 22:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych