Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komplikacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eljot ;)

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
Offline

Napisano 05.02.2009 16:18

Witam.. Gdy komplikuje plik sma na amxx wyskakuje mi taki blad

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpymaTRP.sma(21) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague"

Compilation aborted.
1 Error.


560306 successful compiles to date.
357924 failed compiles to date.
Old compiler: 101980 compiles before decommission.
This tool by: David "BAILOPAN" Anderson.


Mogl by mi ktos pomoc i skomplikowac mi plugin?
/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Classic Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 2800
const zclass1_speed = 290
const Float:zclass1_gravity = 0.75
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP+ Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 2900
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 2400
const zclass3_speed = 290
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 4700
const zclass4_speed = 255
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 3300
const zclass5_speed = 290
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.1", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)	
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

  • +
  • -
  • 0

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.02.2009 16:23

podaj nazwę pluginu !

#3 Eljot ;)

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
Offline

Napisano 05.02.2009 16:25

zp_zclasses40.amxx
  • +
  • -
  • 0

#4 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.02.2009 16:27

3maj:

Załączone pliki



#5 Eljot ;)

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
Offline

Napisano 05.02.2009 16:28

Jak bedzie dzialac to powiem i dam pomogl

[ Dodano: 05-02-2009, 16:37 ]
Dziala!!

Dziekuje lap pomogl

[ Dodano: 05-02-2009, 17:17 ]
proszę jeszcze o skomplikowanie tego..

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("grawitacja przez chwilke", "1.0", "wizu")
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
    register_cvar("amx_jakagrawitacjanapoczatku", "200")
   
}

public Poczatek_Rundy ()
{
    new jakagrawitacja
    jakagrawitacja = get_cvar_num("amx_jakagrawitacjanapoczatku")
    set_cvar_num("sv_gravity", jakagrawitacja)
    set_task(15.0, "ustaw_normalna")
}

public ustaw_normalna()
{
    set_cvar_num("sv_gravity", 600)
}

Nazwa: jakagrawitacjanapoczatku.amxx
  • +
  • -
  • 0

#6 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.02.2009 17:23

3maj:

Załączone pliki



#7 Eljot ;)

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
Offline

Napisano 05.02.2009 17:27

Danke..

Leci pomogl
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych