Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Mam problem z Klasa

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian Pionk

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 21.12.2011 21:17

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom (Premium)";
new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Mam mało problem Zmieniłem żeby klasa była na Flagę Q
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{

no i w users.ini "Steam" "" "qz" "ce"
i nie działa powie mi ktoś jaki błąd jest ?

IP serwera: 193.33.176.137:27015
Nazwa serwera: Call of Duty [1001 lvl] [Fast EXP]

Dołączona grafika


#2 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 21.12.2011 22:20

w sma którym podałeś jest

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))



czyli flaga "r" a nie "q"
  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073

#3 Damian Pionk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 22.12.2011 12:34

zrobiłem tak i nie działa

IP serwera: 193.33.176.137:27015
Nazwa serwera: Call of Duty [1001 lvl] [Fast EXP]

Dołączona grafika


#4 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 12:41

w sma którym podałeś jest


if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))



czyli flaga "r" a nie "q"


Nie ma czegoś takiego jak admin level q..
Można zastosować tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom (Premium)";
new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(get_user_flags(id) & read_flags("q")){
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
}
else
ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



sprawdź.

#5 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 22.12.2011 16:42

ADMIN_LEVEL_E to flaga "q" ,zgadzam się z tym,że nie ma czegoś takiego jak admin level q, w ogóle kompilujesz to na amx Damian Pionk?
  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073

#6 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 17:47

Dokładnie tak jak up@. Ale moja 1 wersja jest również poprawna.
Dodam już przeróbkę:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom (Premium)";
new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E){
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
}
else
ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



P.S: Skompilowałem.

Załączone pliki







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych