Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

klasa posiada meekstone ! :)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 21.12.2011 17:20

Cześć jak zrobić aby klasa miała meekstone ale nie zabija od razu tylko zadaje 50 dmg ??? ^D^

^D^

#2 froncek70

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Grzgorz
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 21.12.2011 17:56

Nie wiem czy zadziała ale proszę !

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Perfidniak";
new const opis[] = "Klasa posiada Meekstone(sztuczna pake)";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_meekstone[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/w_backpack.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_meekstone[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_meekstone[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_skill_used(id)
{
if(!ma_meekstone[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

static meekstone_gracza[33];
if(is_valid_ent(meekstone_gracza[id]))
{
ma_meekstone[id] = false;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(meekstone_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(meekstone_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 50.0, 0.8, meekstone_gracza[id], DMG_BLAST);
}
remove_entity(meekstone_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

meekstone_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(meekstone_gracza[id], EV_SZ_classname, "meekstone");
entity_set_edict(meekstone_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(meekstone_gracza[id], origin);
entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(meekstone_gracza[id], "models/w_backpack.mdl");
entity_set_size(meekstone_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(meekstone_gracza[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
ma_meekstone[id] = true;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 21.12.2011 18:03

Dzięki jak będę w domu sprawdzę
Gdzie mogę zmieniać dmg?
^D^ ^D^ ^D^ ^D^

#4 froncek70

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Grzgorz
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 21.12.2011 18:13

cod_inflict_damage(id, pid, 50.0, 0.8, meekstone_gracza[id], DMG_BLAST);

  • +
  • -
  • 0

#5 H.W.D.P

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:92
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Worcław
Offline

Napisano 21.12.2011 18:45

A da się zrobić ,że może 3 razy tego użyć?

Nie działa





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych