Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

create_entity proszę o omówienie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.12.2011 12:39

Czyli jak w tytule, czy mógłby mi ktoś przybliżyć jak stworzyć ent?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 22.12.2011 19:18

dopisuje sie do prosby. przydal by sie przynajmniej jakis link do strony polskiej/zagranicznej
  • +
  • -
  • 0

#3 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.12.2011 09:02

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 24.12.2011 09:44

#include <fakemet_util>

gdzieś

new ent =fm_create_entity("info_target") // tworzy byt typu info_target można też func_breakable i func_wall

a później starujesz tym bytem nadajesz mu model, różne parametry np z fakemety
set_pev(ent, pev_healthm 10.0)

przyda na pewno się http://amxx.pl/dokum...f1637/stale-pev
lub
możesz grzebać się w engine ale tobie to odradzam czemu? bo tam trzeba podać od razu jaki typ parametru chcesz zmienić a nie zawsze możesz wiedzić np gdzie użyć entity_set_ini gdzie string a tak masz set_pev i później będziesz wiedział. na pewno zaglądaj do różnych pluginów które tworzą byty o różnych pramateriach np rakieta z coda
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych