Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proszę o zrobienie klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ALIENm

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:kosmos
Offline

Napisano 21.12.2011 10:13

Witam. Proszę o zrobienie klasy Sith zeby miała taki model noża: http://www.gamebanana.com/skins/113525
skin: http://www.gamebanana.com/skins/109718 i żeby klasy była premium na flage x

Int:0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 100
kondycja: 150
i z noża 1/1 z góry dzięki. rozdaje +
  • +
  • -
  • 0

#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.12.2011 16:44

Załączony plik  sith.rar   36,98 KB  26 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#3 ALIENm

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:kosmos
Offline

Napisano 22.12.2011 16:04

dzięki bardzo za klasę ;) ale nie działa mi 1 hit z noża :/ możesz pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#4 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 18:00

proszę :))
Zobacz czy dobrze dziala bo nie wiem czy dobrze zrobilem ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 ALIENm

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:kosmos
Offline

Napisano 22.12.2011 18:20

nadal nie działa i nie widać modeli :/
  • +
  • -
  • 0

#6 Spid3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:106
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 22.12.2011 18:23

Ale patrzyles PPM czy LPM ? Bo jest ustawione na PPM ,a z modelami to nic nie robilem wiec musza dzialac.
  • +
  • -
  • 0

#7 ALIENm

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:kosmos
Offline

Napisano 22.12.2011 18:27

to i to patrzyłem i nic :/ :(
hmm... a dodaj że dwoma od razu zabija. bo miałem podobny problem z inna klasą

Użytkownik ALIENm edytował ten post 22.12.2011 19:23

  • +
  • -
  • 0

#8 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.12.2011 21:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Sith";
new const opis[] = "1/1 z noża.";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/knife/v_swiet.mdl");
precache_model("models/knife/p_swiet.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Sith] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
{
if(weapon == CSW_KNIFE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_swiet.mdl")

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_swiet.mdl")

}
}
}


  • +
  • -
  • 1

#9 ALIENm

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:kosmos
Offline

Napisano 23.12.2011 09:16

ok wszystko działa jak należy do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych