Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bulletdmg tylko dla flagi t


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.12.2011 17:27

Witam
Czy mógł by ktoś mi przerobić by działało tylko dla vipa.
Oraz napisać kod który dodał :)
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
new g_MsgSync
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

}
public client_putinserver(id)
gbAccess[id] = (get_user_flags(id) & read_flags("t")) > 0;
}
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}


Nie chce sie skompilować;/
Tyle na tym forum zaawansowanych, a nikt nie może pomóc przy takim czymś;/
Może wystarczy dopisać #define FLAG "t"?

Załączone pliki


Użytkownik Kogut edytował ten post 19.12.2011 18:23

  • +
  • -
  • 0

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 19.12.2011 18:32

if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )

zmień na:
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker)  || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )


#3 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.12.2011 18:37

Dzięki
A, żeby było na fladze "t" to jak zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#4 vanethar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.12.2011 19:15

Napisał Ci wyżej jak to zrobić...

ADMIN_LEVEL_H (1<<19) /* flaga "t" */ :)
  • +
  • -
  • 1

#5 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.12.2011 19:44

Eh mam errory przy skompilowaniu z tym ADMIN_LEVEL_H (1<<19) /* flaga "t" */
ale daje po plusiku:)

Ma być tak (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H (1<<19) /* flaga "t" */ ?
Bo chodzi mi o to by ten plugin działał dla graczy z flagą "t"

Użytkownik Kogut edytował ten post 19.12.2011 19:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych