[ROZWIĄZANE] Sposoby odtwarzania dźwięku.
Sniper Elite
19.12.2011
Witam. Szukam sposobów na odtworzenie dźwięków w pare sposobów:
- słyszy je tylko jeden gracz,
- słyszy je jeden gracz i osoby blisko niego,
- słyszy je cały serwer.
Dzięki za pomoc.
- słyszy je tylko jeden gracz,
- słyszy je jeden gracz i osoby blisko niego,
- słyszy je cały serwer.
Dzięki za pomoc.
rS.
19.12.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Welcome sound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" new const sound[]="sound/misc/amxx.mp3" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Teaminfo","team","a","2=TERRORIST","2=CT") register_clcmd("say /stopsound","stop") } public team() client_cmd(read_data(1),"mp3 play %s",sound) public stop(id) client_cmd(id,"mp3 stop") public plugin_precache() precache_generic(sound)lub:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "powitanko" #define VERSION "666" #define AUTHOR "lisek" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... } public client_putinserver(id) client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/witamlcs.mp3") public plugin_precache() precache_sound("misc/witamlcs.mp3")Tutaj jest np gdy gracz wchodzi na serwer to tylko mu odtwarza dzwiek - może coś pokombinować itp ?
^Grzyboo
19.12.2011
client_cmd(id, "spk sound.wav"); - jeden gracz
client_cmd(0, "spk sound.wav"); - serwer
emit_sound(id, CHAN_STATIC, "sound.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); - gracz i pobliscy gracze w zależności od ich odległości od id
diablix
19.12.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL