Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak Zrobic zeby klasa miala 1/1 he


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 adixde

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 19.12.2011 16:58

Siema chce zeby klasa miala 1/1 he a generator klas nie jest tak bardzo rozwiniety w 1/1 he itp

odswiezam
  • +
  • -
  • 0

#2 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 19.12.2011 17:22

Na początek powiedz czy to nowy czy stary cod.
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#3 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.12.2011 17:40

Jeśli generator to chyba nowy.

Pod includami dodaj
new bool:ma_klase[33];


w
public plugin_init() 

to
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


w
public cod_class_enabled(id)

to
 ma_klase[id] = true;


w
public cod_class_disabled(id)

to
 ma_klase[id] = false;


na koniec
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 19.12.2011 17:41

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych