
Pierwszy raz, od kiedy jestem mapperem postanowiłem stworzyć własne tło nieba, nie znalazłem odpowiedniego tutoriala w sieci więc myślałem że będzie ciężko... Olałem gówniany program Terragen, chciałem stworzyć coś unikalnego.
Podpatrzyłem kilka oryginałów z CS1.6, odpaliłem Photoshop'a i zabrałem się do roboty, jest to materiał na nowy temat (pewnie niedługo wyskrobię pierwszy tutorial dla amxx.pl). Robota pochłonęła mnie na dobre 2 godziny, efekt jak na pierwszy raz jest za***isty, tak mi się zdaje.
To nie koniec, przecież miała być mapa nowa... Stwierdziłem że przy takiej 'wenie' nie zrobię żadnej sensownej mapy i przypomniałem sobie że można konwertować *.bsp do edytowalnych plików *.map
Chwila namysłu.. i wybrałem de_dust_2x2 aby nie było zbyt dużo roboty z naprawą setek błędów konwersji a przy okazji wskrzeszenie klasyka w wersji 2x2 (długa+gala+1bs).
Efekt który osiągnąłem po ponad 10 godzinach nieustannej pracy jest dla mnie bardzo zadowalający. Mapkę skończę prawdopodobnie dziś przed 24:00 - chciałbym napomnieć że dziś są moje urodziny i będzie to pamiątkowe wydanie mapy. Kończę 23 lata, połowę życia jestem z Valve, Halflife hehe, jestem odpadem atomowym... jak się dziś za bardzo najebię to wydziaram sobie logo lambda (hahaha).
Przedstawiam screeny z pierwszej kompilacji mapy, mapa będzie wyglądać jeszcze lepiej, nie skończyłem detalować a przede wszystkim kompilacja w niskiej jakości.
Screeny typowo podglądowe, jest kilka zmian jeśli chodzi o przejście przez 'gale' i brak 'bramy' na 'długą', poza tymi detalami każdy element jest identyczny jak na oryginalnej mapie. Zmieniona każda textura poza piaskiem, nowe unikalne niebo, sporo modeli, zero spadków FPS, wszystkie modele i textury pochodzą z HL i CS więc nie trzeba dodatkowych plików poza teksturami nieba i plikiem *.res w przypadku wgrywania mapki na serwery online.



Więcej screenów w najbliższym czasie, wkrótce download.
UWAGA:
Mam jeszcze propozycję dla posiadaczy serwerów, gdyby finalna wersja mapy spodobała się graczom, oferuję możliwość zrobienia efektownych reklam na ścianach mapy, np. na długiej

Propozycję wpisywać poniżej w tym temacie.
Pozdrawiam.
Peace.
Użytkownik psilocybe edytował ten post 19.12.2011 12:53