Pierwszy raz, od kiedy jestem mapperem postanowiłem stworzyć własne tło nieba, nie znalazłem odpowiedniego tutoriala w sieci więc myślałem że będzie ciężko... Olałem gówniany program Terragen, chciałem stworzyć coś unikalnego.
Podpatrzyłem kilka oryginałów z CS1.6, odpaliłem Photoshop'a i zabrałem się do roboty, jest to materiał na nowy temat (pewnie niedługo wyskrobię pierwszy tutorial dla amxx.pl). Robota pochłonęła mnie na dobre 2 godziny, efekt jak na pierwszy raz jest za***isty, tak mi się zdaje.
To nie koniec, przecież miała być mapa nowa... Stwierdziłem że przy takiej 'wenie' nie zrobię żadnej sensownej mapy i przypomniałem sobie że można konwertować *.bsp do edytowalnych plików *.map
Chwila namysłu.. i wybrałem de_dust_2x2 aby nie było zbyt dużo roboty z naprawą setek błędów konwersji a przy okazji wskrzeszenie klasyka w wersji 2x2 (długa+gala+1bs).
Efekt który osiągnąłem po ponad 10 godzinach nieustannej pracy jest dla mnie bardzo zadowalający. Mapkę skończę prawdopodobnie dziś przed 24:00 - chciałbym napomnieć że dziś są moje urodziny i będzie to pamiątkowe wydanie mapy. Kończę 23 lata, połowę życia jestem z Valve, Halflife hehe, jestem odpadem atomowym... jak się dziś za bardzo najebię to wydziaram sobie logo lambda (hahaha).
Przedstawiam screeny z pierwszej kompilacji mapy, mapa będzie wyglądać jeszcze lepiej, nie skończyłem detalować a przede wszystkim kompilacja w niskiej jakości.
Screeny typowo podglądowe, jest kilka zmian jeśli chodzi o przejście przez 'gale' i brak 'bramy' na 'długą', poza tymi detalami każdy element jest identyczny jak na oryginalnej mapie. Zmieniona każda textura poza piaskiem, nowe unikalne niebo, sporo modeli, zero spadków FPS, wszystkie modele i textury pochodzą z HL i CS więc nie trzeba dodatkowych plików poza teksturami nieba i plikiem *.res w przypadku wgrywania mapki na serwery online.
Więcej screenów w najbliższym czasie, wkrótce download.
UWAGA:
Mam jeszcze propozycję dla posiadaczy serwerów, gdyby finalna wersja mapy spodobała się graczom, oferuję możliwość zrobienia efektownych reklam na ścianach mapy, np. na długiej Reklamy sieci serwerów oczywiście, jedyny warunek to posiadanie logo lub bannera (czyt. logo, bannera - a nie chłamu), ewentualne dopasowanie pod cs zajmę się już osobiście.
Propozycję wpisywać poniżej w tym temacie.
Pozdrawiam.
Peace.
Użytkownik psilocybe edytował ten post 19.12.2011 12:53