
robimy sobie normalną zmienną nie float, bool itp...a potem zapisujemy jaki numer służy czemu np. :
Quest na zabicie 5 Barbarzyńców czy tam Saperów może być co chcemy

i Quest na zdobycie przedmiotu np. Stalker Ring czy tam Apteczka
"system" działał by tak że bierzemy pierwszego quest i zmienna z 0 zmienia się na jeden i to oznacza że quest jest rozpoczęty potem mamy zabić pięć jakiś klasy no to if w death msg że jeżeli zmienna jest równa jeden to ta sama zwiększa się o 1 jeżeli zabijemy daną klasę, a więc jeżeli zabiliśmy 5 przeciwników z wyznaczoną klasą nasza zmienna powinna być równa 6(1 to rozpoczęcie a pozostałe 5 to zabicia) i teraz bierzemy nagrodę jeżeli wzięliśmy ją zmienna zwiększa się znów o 1 czyli teraz wynosi 7 i tu się kończy 1 quest. Drugi jeżeli mamy oczywiście wykonany pierwszy i bierzemy go zmienna ponownie zwiększa się o 1 czyli w tym przypadku wynosi już 8, znów if jeżeli zmienna wynosi 8 to ma zwiększać się o 1 po zdobyciu wyznaczonego przedmiotu, jeżeli zdobyliśmy go nasza zmienna będzie równa 9, przychodzi na ponowne odebraniu nagrody gdy już to zrobimy nasza zmienna będzie nie większa i nie mniejsza niż 10 ITD. ITD.
wiadomo, wszystko było by trzeba zapisywać itd. ale wydaję mi się to dość optymalny sposób na questy - 1 zmienna i tyle.
Co o tym sądzicie ?