Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa "Dres"Odporny na HS, kastet i 1/1 z niego.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 foreveralone

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 18.12.2011 12:30

Podziękowania dla KOLES_GIT, który napisał klasę, na moją prośbę.
Pomysł mój, myślę, że się przyda.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Dres";
new const opis[] = "Odporny na head shoty, posiada kastet i 1/1 z niego. ";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/dres/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_knife.mdl")
}
}
}

Załączone pliki


Użytkownik foreveralone edytował ten post 18.12.2011 20:19

  • +
  • -
  • 3

#2 hateyou

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 18.12.2011 12:35

Nice ;)

precache_model("models/dres/v_knife.mdl");


Dodaj jeszcze model

Użytkownik hateyou edytował ten post 18.12.2011 12:36

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 18.12.2011 12:49

A no tak, zapomniałem. Już dodaje.
  • +
  • -
  • 0

#4 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 18.12.2011 16:26

"Pomógł"? Chyba raczej napisał ją na twoją prośbę. Twój jest tylko pomysł, więc radziłbym zmienić pierwsze zdanie.
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#5 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.12.2011 16:08

Można jakiś screen tego modelu?;)
  • +
  • -
  • 0

#6 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 20.12.2011 20:55

http://ranger.gameba...ins/_11202-.jpg
  • +
  • -
  • 0

#7 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.12.2011 14:27

nic specjalnego.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#8 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 21.12.2011 14:42

moim zdaniem lepiej pasował , by bejsbol ,ale to według upodobań :)

#9 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 21.12.2011 14:59

Szukałem, ale nie mogłem znaleźć modelu :<
  • +
  • -
  • 0

#10 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.12.2011 21:38

Czy może ktoś dodać aby ta klasa była premium i miała 1/3 na natychmiastowe zabicie z deagle?
  • +
  • -
  • 0

#11 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.12.2011 21:42

może dodać do niej że ma 1/x szansy, żeby ukraść komuś kase, jak kogoś zabije ??

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 21.12.2011 21:43

  • +
  • -
  • 0

#12 foreveralone

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Modlin
Offline

Napisano 21.12.2011 22:06

Jaworek, spróbuj ;)

@Up, jak chcesz, to spróbuj dodać.

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Dres (Premium)";
new const opis[] = "Odporny na head shoty, posiada kastet i 1/1 z niego oraz 1/3 z Deagle ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
new bool:ma_klase[33];
new oneonone[33][31]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 0
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/dres/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dres/v_knife.mdl")
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#13 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.12.2011 11:22

Nie działa :|
  • +
  • -
  • 0

#14 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 23.12.2011 14:43

jaworek ja ci przerobię ta klasę wieczorem bo teraz czasu nie mam
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych