Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep amfetamina nie da się kupić

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 17.12.2011 16:06

Nie dziala Amfetamina nie da sie jej kupic;/
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r2000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r2000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r13000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(kasa >= 1500)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
		 cs_set_user_money(id, kasa-1500);
		 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
		 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!");
    }
    if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
		 cs_set_user_money(id, kasa-1500);
		 set_user_health(id, maxzdrowie);
		 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
    }
  
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 1:
  {
   if(kasa >= 3000)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
		 cs_set_user_money(id, kasa-3000);
		 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
		 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!");
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
		 cs_set_user_money(id, kasa-3000);
		 set_user_health(id, maxzdrowie);
		 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 2:
  {
   if(kasa >= 6000)
   {
    new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
    if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
    {
		 cs_set_user_money(id, kasa-6000);
		 set_user_health(id, nowe_zdrowie);
		 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
    }
    if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
    {
		 cs_set_user_money(id, kasa-6000);
		 set_user_health(id, maxzdrowie);
		 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 3:
  {
   if(kasa >= 16000)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-2000);
    set_user_gravity(id, 0.5);
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
   }
   if(kasa < 2000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 4:
  {
   if(kasa >= 2000)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-2000);
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
    new totek = random_num(0, 10);
  
    switch(totek)
    {
		 case 0:
		 {
		  new moneybonus = random_num(500,5000);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
		  cs_set_user_money(id, moneybonus);
		 }
		 case 1:
		 {
		  new moneybonus = random_num(5000,16000);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
		  cs_set_user_money(id, moneybonus);
		 }
		 case 2:
		 {
		  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
		 }
		 case 3:
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
		 case 4:
		 {
		  new bonusxp = random_num(15,75);
		  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
		 }
		 case 5:
		 {
		  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
		 }
		 case 6:
		 {
		  new healthbonus = random_num(10,55);
		  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
		 }
		 case 7:
		 {
		  new healthbonus = random_num(10,30);
		  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
		 }
		 case 8:
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
		 case 9:
		 {
		  new xpbonus = random_num(75,150);
		  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
		 }
		 case 10:
		 {
		  cs_set_user_money(id, 16000);
		  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
		 }
		
    }
   }
   if(kasa < 16000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 5:
  {
   if(kasa >= 10000)
   {
    new exp = cod_get_user_xp(id);
    new losowy = random_num(25, 300);
    cs_set_user_money(id, kasa-10000);
    cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
   }
   if(kasa < 16000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
  case 6:
  {
   if(kasa >= 3000)
   {
    cs_set_user_money(id, kasa-4000);
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
   }
   if(kasa < 2000)
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
  }
}
Sklep(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych