Witam.
Mój kolega ostatnio dał mi do skompilowania klase do nowego COD MODA.
Niestety ja nie potrafię sobie z tym poradzić.
Wyskakuje mi błąd związany z 70 linijką SMA.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje , za pomoc dam rep"a
Oto SMA:
http://wklejto.pl/111753
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o kompilacje
Temat rozp. Ravenek, 17.12.2011 11:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17.12.2011 11:25
Proszę.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice, jest mniej widoczny, wysoko skacze, ma natychmiastowe zabicie z noza i wszystkie granaty"
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33]
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C ))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_blyskawic[id] = 3;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzednia_blyskawica[id]+2.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 2 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 70.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 30.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.5, ent, DMG_SHOCK);
remove_entity(ent);
//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
Użytkownik Why?! edytował ten post 17.12.2011 11:25
#3
Napisano 17.12.2011 13:24
dzięki leci plus.
Mam pytanie co zle robilem?
Kolejny raz pisze i kolejny raz dam + .
Zaciekawiła mnie ta klasa ale postanowiłem usunąć niewidzialność (co było łatwe)
I dodać hp za fraga i ammo , wzięte z innej klasy na której działa dobrze niestety wyskakuje mi błąd ze 158 linijki sma.
Jeszcze raz proszę o pomoc oto SMA:
http://wklejto.pl/111785
chyba sma do tego doszedlem : new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
Mam pytanie co zle robilem?
Kolejny raz pisze i kolejny raz dam + .
Zaciekawiła mnie ta klasa ale postanowiłem usunąć niewidzialność (co było łatwe)
I dodać hp za fraga i ammo , wzięte z innej klasy na której działa dobrze niestety wyskakuje mi błąd ze 158 linijki sma.
Jeszcze raz proszę o pomoc oto SMA:
http://wklejto.pl/111785
chyba sma do tego doszedlem : new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













