Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Która funkcja odpowiada za nową rangę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 16.12.2011 12:45

Więc tak, mam na serwerze wgrane rangi, lecz szukam funkcji, która:

gdy ma się x zabić to awansujesz na nową rangę. Chyba wiecie o co chodzi ?


public plugin_cfg(){
new szFile[128];
get_configsdir(szFile, 127);
add(szFile, 127, "/rangi.ini");
if(!file_exists(szFile))
return set_fail_state("Nie znalaziono pliku ranga.ini w folderze configs/");
new szLine[96], iLen=0, szClass[CLASS_LEN], szXP[16];

for(new i=0;read_file(szFile, i, szLine, 95, iLen);i++,szClass[0]=szXP[0]='^0'){
if( giPointer > LEVELS) break;

if(iLen==0) continue;
trim(szLine);
if(szLine[0]=='^0' || szLine[0]==';') continue;

parse(szLine, szClass, CLASS_LEN-1, szXP, 15);
if(szClass[0] && szXP[0]){
giXP[giPointer]=str_to_num(szXP);
copy(gszClass[giPointer], CLASS_LEN-1, szClass)
giPointer++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

//COMMANDS
public cmdTop10(id){
if(get_pcvar_num(gcvarTop) <= 0){
print_colored(id, "* ^x04Top10^x01 jest wylaczone");
return PLUGIN_HANDLED;
}
format_top10(g_sBuffer)
show_motd(id, g_sBuffer, "Top 10")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cmdRank(id)
{
static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
get_user_stats(id, stats, body);

rankpos = get_user_stats(id, stats, body);
rankmax = get_statsnum();

print_colored(id, "* Twoja ranga to^x04 %s^x01, zajmujesz^x03 %d^x01 pozycje z^x03 %d", get_rankname(stats[0]), rankpos, rankmax);
print_colored(id, "* Posiadasz^x03 %d^x01 zabojstw,^x03 %d^x01 smierci oraz^x03 %d^x01 headshot'ow, zadajac^x03 %d^x01 obrazen.", stats[STATS_KILLS ], stats[STATS_DEATHS], stats[STATS_HS], stats[STATS_DAMAGE]);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public cmdHelp(id){
if(get_pcvar_num(gcvarList) <= 0){
print_colored(id, "* ^x04Lista rang^x01 jest niedostepna");
return PLUGIN_HANDLED;
}
static sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH+1];
new iLen;
iLen = formatex(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#id Nazwa Prog^n");
if(giPointer > 1)
iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s < %d^n", 1, gszClass[1], giXP[1]);
for(new i=2;i<giPointer;i++){
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s %d-%d^n", i, gszClass[i], giXP[i-1]+1,giXP[i]);
}
new szMaxName[CLASS_LEN];
get_pcvar_string(gcvarMaxName, szMaxName, CLASS_LEN-1);
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "* %s > %d", szMaxName, giXP[giPointer-1]);
show_motd(id, sBuffer, "Rangi");
return PLUGIN_HANDLED;
}

//FORWARDS
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id) || get_pcvar_num(gcvarType)==0)
return;

set_task(1.0,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");
}

public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
remove_task(TASK_SHOWCLASS+id)

//TASKS
public taskDisplayRank(id){
id-=TASK_SHOWCLASS;
static stats[8], body[8];
get_user_stats(id, stats, body);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55);
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",get_rankname(stats[STATS_KILLS ]), stats[STATS_KILLS ]);
}

//CLASS
get_lvl_by_exp(iXP){
new i;
for(i=1;i<=giPointer;i++){
if(giXP[i]>=iXP)
break;
}
if(i > giPointer)
return -1;
return i;
}
get_rankname(frags){
static szClass[CLASS_LEN];
new iLvl=get_lvl_by_exp(frags);
if(iLvl>=0)
copy(szClass,CLASS_LEN-1, gszClass[iLvl]);
else
get_pcvar_string(gcvarMaxName, szClass, CLASS_LEN-1);
return szClass;
}

//RANK
// Stats formulas
Float:effec(izStats[8])
{
if (!izStats[STATS_KILLS])
return (0.0)

return (100.0 * float(izStats[STATS_KILLS]) / float(izStats[STATS_KILLS] + izStats[STATS_DEATHS]))
}

Float:accuracy(izStats[8])
{
if (!izStats[STATS_SHOTS])
return (0.0)

return (100.0 * float(izStats[STATS_HITS]) / float(izStats[STATS_SHOTS]))
}

// Get and format top 10
format_top10(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1])
{
new iMax = get_statsnum()
new izStats[8], izBody[8]
new iLen = 0

if (iMax > 10)
iMax = 10;

new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lEff[16], lAcc[16]

format(lKills, 15, "%L", LANG_SERVER, "KILLS")
format(lDeaths, 15, "%L", LANG_SERVER, "DEATHS")
format(lHits, 15, "%L", LANG_SERVER, "HITS")
format(lShots, 15, "%L", LANG_SERVER, "SHOTS")
format(lEff, 15, "%L", LANG_SERVER, "EFF")
format(lAcc, 15, "%L", LANG_SERVER, "ACC")

ucfirst(lEff)
ucfirst(lAcc)

iLen = format(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2s %-22.22s %6s %6s %6s %6s %4s %4s %4s^n", "#", "Nick", "Level", lKills, lDeaths, lHits, lShots, "HS", lEff, lAcc)

for (new i = 0; i < iMax && MAX_BUFFER_LENGTH - iLen > 0; i++)
{
get_stats(i, izStats, izBody, t_sName, MAX_NAME_LENGTH)
replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, "<", "[")
replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, ">", "]")
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2d %-22.22s %-22.22s %6d %6d %6d %6d %4d %3.0f%% %3.0f%%^n", i + 1, t_sName,get_rankname(izStats[STATS_KILLS]), izStats[STATS_KILLS],
izStats[STATS_DEATHS], izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_HS], effec(izStats), accuracy(izStats))
}
}
//STOCKS
stock print_colored(id, const text[], any:...)
{
static szMessage[192];
szMessage[0]='^x01';
vformat(szMessage[1], 190, text, 3);

if(id==0)
{
new plist[32], playernum;
get_players(plist, playernum);
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
id = plist[i];
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
else
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}


Użytkownik Kolar`. edytował ten post 16.12.2011 13:19


#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.12.2011 14:11

Pokaż funkcje
get_lvl_by_exp
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 16.12.2011 21:31

Funkcja get_lvl_by_exp

get_lvl_by_exp(iXP){
new i;
for(i=1;i<=giPointer;i++){
if(giXP[i]>=iXP)
break;
}
if(i > giPointer)
return -1;
return i;
}

Użytkownik Kolar`. edytował ten post 16.12.2011 21:34





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych