←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa Ninja

MaXeR XxL - zdjęcie MaXeR XxL 15.12.2011

Witam Ktos by Mogl mi zrobic ninje premium pod flaga x, ze ma duza gravitacje natychmiastowe zabicie z noza PPM i ze ma widocznosc 20
ZA POMOC KARMA +
oto kod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja (Premium)";
new const opis[] = "Niewidzialny, bardzo szybki";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;

new bool:ma_klase[33];



new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
		register_plugin(nazwa, "1.0", "NewaX");
	  
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
		ma_klase[id] = true;
		client_print(id, print_chat, "Klasa premium stworzona przez NewaX'a", nazwa);
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
				client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
				return COD_STOP;
		}
		fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
		ma_klase[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false;
		fm_set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 220);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
  
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	  
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik MaXeR XxL edytował ten post 15.12.2011 19:23
Odpowiedz