Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jaka flaga - premium

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 'eXe'

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 15.12.2011 18:16

Witam,

Wgrałem sobie tą klasę (PREMIUM):
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Szturmowiec (Premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new sprite_blast;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

  new Ent = create_entity("info_target");

  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

  vAngle[0] *= -1.0;

  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Lecz nie wiem pod jaką to jest flagę żeby działała.

Dam +

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.12.2011 18:21

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"

; m - ADMIN_LEVEL_A
; n - ADMIN_LEVEL_B
; o - ADMIN_LEVEL_C
; p - ADMIN_LEVEL_D
; q - ADMIN_LEVEL_E
; r - ADMIN_LEVEL_F
; s - ADMIN_LEVEL_G
; t -  ADMIN_LEVEL_H

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 'eXe'

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 15.12.2011 19:01

Dzięki

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 15.12.2011 19:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych