Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ptb.cgfproblem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Shiva

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Athens
Offline

Napisano 14.12.2011 22:08

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 3
			
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 3 = domyslny
ptb_transfer_type 3
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0
// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"
// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1

// team selection control
amx_ptb limitjoin    on	 // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin	 0	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize	  10	   // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff	  2	    //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3	    // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto	  3	    // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick	  5	    // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick		 off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj	  off	 // zapisuj wtj do pliku wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch	   on	    // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1	    // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7	    // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0	    // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly	 off	 //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD
// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj	  off	 //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce	 off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok	    off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay	  off    // uzywaj wiadomosci HUD
// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3	    // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore	 2	    // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50	    // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2	    // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

Nie działa mi co jest źle ustawione ?
  • +
  • -
  • 0

#2 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 14.12.2011 22:13

Zobacz mój pbt.cfg i powiedz czy ci będzie działał

// PTB Configuration
//
// File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg
//
// Settings are loaded on every mapchange
// from this cfg file
//
// For details on the settings check out the documentation
// in the readme.txt file
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed
// These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
// Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat.
// If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext
ptb_saychat 1
	
// Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer
// 1 is PTBs original transfertype
ptb_transfer_type 1
// Set to 0 if admins with immunity also should be switched
ptb_switch_immunity 1
// Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants
ptb_limitjoin_immunity 1
// Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C)
ptb_immunity_level "o"
// Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"
// If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1
ptb_show_in_hlsw 1

// team selection control
amx_ptb limitjoin	on  // set limits on team joining
amx_ptb limitafter   0  // number of rounds after which teams limiting begins
amx_ptb limitmin	 0  // number of minimum players on map for team limiting
amx_ptb maxsize	  16  // maximum team size per team
amx_ptb maxdiff	  2  // maximum team size difference
amx_ptb autorounds   3  // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto	  3  // wtj tries needed to become autojoined
amx_ptb wtjkick	  5  // wtj tries needed to become kicked
amx_ptb kick		 off // kick for wtj counts
amx_ptb savewtj	  off  // save wtjs to wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch	   on  // switch/transfer players
amx_ptb switchafter  3  // number of rounds after which switching begins
amx_ptb switchmin	5  // number of minimum players on map for switching
amx_ptb switchfreq   1  // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7  // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0  // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary
amx_ptb deadonly	 off  // switch dead only
// messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on)
amx_ptb tellwtj	  off  // tell about wtj tries
amx_ptb announce	 off // announce team status at beginning of round
amx_ptb sayok		off // announce team status, if teams are alright
amx_ptb typesay	  off // use HUD messages
// team strength limits
amx_ptb maxstreak	3  // max. allowed team win streak
amx_ptb maxscore	 2  // max. allowed team score difference
amx_ptb minrating	1.5 // minimum critical team rating
amx_ptb maxrating	2.0 // maximum critical team rating
amx_ptb superrating  3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50  // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown	2  // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached


Jeżeli ci tu nie będzie działał to coś z pluginem masz nie tak

Użytkownik forma edytował ten post 14.12.2011 22:14

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych