Prosiłbym o stworzenie 2 klas.
1.Wkurwiacz
Inteligencja:0;Kondycja:40;Życie:30;Wytrzymalosc;15
Ma 1/2 Scouta, posiada też USP
2.Don the Pro
Klasa premium
Inteligencja:10;Zycie:40;Wytrzymalosc:20;Kondycja;110
Posiada Scout 1/1, Posiada także deagle.
Z góry dziekuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2011 21:02
#2
Napisano 11.12.2011 21:18
2.
1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Don the Pro";
new const opis[] = "1/1 z scout";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Don the Pro] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Wkurwiacz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 12.12.2011 21:42
dzięki pomogło....
#4
Napisano 12.12.2011 21:45
Do robienia tego typu klas możesz też uzywac http://amxx.pl/generator-klas/ masz tam opcje 1/x z danej broni itp.
#6
Napisano 13.12.2011 19:00
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, klasa
|
CoD Nowy
[KOSZ] klanyNapisany przez Anonimowy09, 30.12.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Podstawa, silnik pod coda.silnik Napisany przez NAVIK, 30.12.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] kasacja lvNapisany przez Anonimowy09, 27.12.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Pytanie o hudHUD Napisany przez Anonimowy09, 25.12.2024 cod nowy |
|
||||
Perki do wykonania - Odpłatnie.Szukam kogoś Napisany przez NAVIK, 27.11.2024 cod nowy, perki, |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych