←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Stworzenie klas

Locked

  • +
  • -
Duch97's Photo Duch97 11.12.2011

Prosiłbym o stworzenie 2 klas.
1.Wkurwiacz
Inteligencja:0;Kondycja:40;Życie:30;Wytrzymalosc;15
Ma 1/2 Scouta, posiada też USP
2.Don the Pro
Klasa premium
Inteligencja:10;Zycie:40;Wytrzymalosc:20;Kondycja;110
Posiada Scout 1/1, Posiada także deagle.


Z góry dziekuje.
Quote

  • +
  • -
Reavi's Photo Reavi 11.12.2011

2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Don the Pro";
new const opis[] = "1/1 z scout";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Don the Pro] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_SCOUT)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Wkurwiacz";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Reavi");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
Duch97's Photo Duch97 12.12.2011

dzięki pomogło....
Quote

PAKOV9's Photo PAKOV9 12.12.2011

Do robienia tego typu klas możesz też uzywac http://amxx.pl/generator-klas/ masz tam opcje 1/x z danej broni itp.
Quote

  • +
  • -
Reavi's Photo Reavi 13.12.2011

@Up ale nie działa dokładnie bo jak dasz 1/4 z broni to masz ze wszystkich broni 1/4 a nie tylko z 1
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 13.12.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked