Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk na only HS

cod nowy perk hs

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 11.12.2011 18:44

Witam potrzebuje perku, którego posiadacz będzie mógł dostawać obrażenia tylko w głowę. Ja sam umiem tylko przerabiać klasy na perki dlatego proszę was o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.12.2011 18:56

sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const perk_name[] = "Twardy baniak";
new const perk_desc[] = "Mozna zabic cie tylko w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#3 maniek2614

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 11.12.2011 21:17

sprawdź

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>


new const perk_name[] = "Twardy baniak";
new const perk_desc[] = "Mozna zabic cie tylko w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}


niestety nie działa :( - to znaczy nie blokuje uderzeń w inne miejsca ciała.

Użytkownik maniek2614 edytował ten post 11.12.2011 21:19

  • +
  • -
  • 0

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.12.2011 21:24


#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Twardy Baniak";

new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

 register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

 

 cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

 

 register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

}

 

public cod_perk_enabled(id, wartosc)

 ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)

 ma_perk[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)

{ 

 if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)

  return FMRES_IGNORED;

  

 new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

 

 if(!is_user_connected(iHit))

  return FMRES_IGNORED;

 if(!ma_perk[iHit])

  return FMRES_IGNORED;

  

 set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

 

 return FMRES_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 0

#5 maniek2614

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 15.12.2011 07:50

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Twardy Baniak";
new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
  return FMRES_IGNORED;
  
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
  return FMRES_IGNORED;
if(!ma_perk[iHit])
  return FMRES_IGNORED;
  
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

return FMRES_IGNORED;
}


ten perk chroni przed obrażeniami w głowę ,a ja chcę ,żeby można było kogoś zabić poprzez strzał w głowę a od innych części ciała naboje mają się odbijać - czyli tak jakby perk przeciwny do "Twardego Baniaka"

ej weźcie pomóżcie - ten perk jest mi potrzebny!

Użytkownik maniek2614 edytował ten post 15.12.2011 07:51

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, perk hs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych