Witam potrzebuje perku, którego posiadacz będzie mógł dostawać obrażenia tylko w głowę. Ja sam umiem tylko przerabiać klasy na perki dlatego proszę was o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2011 18:44
#2
Napisano 11.12.2011 18:56
sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Twardy baniak";
new const perk_desc[] = "Mozna zabic cie tylko w glowe";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED
if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
#3
Napisano 11.12.2011 21:17
sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Twardy baniak";
new const perk_desc[] = "Mozna zabic cie tylko w glowe";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED
if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
niestety nie działa

Użytkownik maniek2614 edytował ten post 11.12.2011 21:19
#4
Napisano 11.12.2011 21:24
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Twardy Baniak"; new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_perk[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
#5
Napisano 15.12.2011 07:50
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Twardy Baniak"; new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_perk[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
ten perk chroni przed obrażeniami w głowę ,a ja chcę ,żeby można było kogoś zabić poprzez strzał w głowę a od innych części ciała naboje mają się odbijać - czyli tak jakby perk przeciwny do "Twardego Baniaka"
ej weźcie pomóżcie - ten perk jest mi potrzebny!
Użytkownik maniek2614 edytował ten post 15.12.2011 07:51
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, perk hs
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych