Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

losowanie broni + skille - amadeusz

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.12.2011 16:30

Chciałbym, żeby podczas każdej rundy amadeusz dostawał 1 losowe smg (mp5, tmp, uzi lub ump) + z otrzymanej broni, zeby mial +4 dmg (+int).
nie wiem jak to zrobic, ponizej moje proby (nieudane niestety)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];
new bron_gracza[33];


new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 4(+inteligencja) obrazen z losowego SMG";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Klasa Amadeusz zostala stworzona przez mathewa"); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "Nie masz dostepu do klas premium!") //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}
public Resp(id)
{
new rand = random_num(0,4);
if(ma_klase[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);


cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = rand);
if(rand == 0)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
}
else if(rand == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
}
else if(rand == 2)
{
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
}
else if(rand == 3)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
}
else if(rand == 4)
{

}
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



ref
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych