Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[5.9l] Pare problemow z DB


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 19:32

Baa Bo klase zmienia sie komenda "/klasa"

#22 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 19:40

Pomyłka :P wpisywałem /klasa i nie działa
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#23 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.12.2011 19:45

Zamien na to:


//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;
new host[128], user[64], pass[64], database[64];
get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);
get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);
new q_command[512];
new typ_primary[5];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

Źle i proszę Cię, nie udzielaj się jak masz pisać bzdury, bo żeby coś usunąć, to trzeba to porządnie usuwać, a nie na odwal, aby plik się kompilował. Ten kawałek kodu musi wyglądać tak
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;

new host[128], user[64], pass[64], database[64];

get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);

g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);

get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);

new q_command[512];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable);

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

albo tak
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;

new host[128], user[64], pass[64], database[64];

get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);

g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);

get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);

new q_command[512];
new typ_primary[5];
switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
case 0: typ_primary = "nick";
case 1: typ_primary = "ip";
case 2: typ_primary = "sid";
default: typ_primary = "nick";
}
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

to zależy, czy chcemy mieć wgrany fix z http://amxx.pl/topic...wanie-sie-klas/
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#24 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 19:47

sebul - bez różnicy, który kod?
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#25 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 19:48

albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}


przecież to jest to samo :o

Użytkownik Koniarek edytował ten post 11.12.2011 19:49


#26 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 19:52


albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}


przecież to jest to samo :o


Niby to samo, ale jednak jego kod czyta :)
Sebulek wielkie dzięki, przy okazji sprawdziłem paladyna - koniarek, też dziekuje :)

A co z pluginem z nożami? Bo teraz najbardziej mi na nim zależy...
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#27 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.12.2011 19:56

~~Klick~~

#28 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 19:58

Koniarek... exp leci... tylko, że ja sam edytowałem tego knife moda, a jak widzisz mało się na tym znam, więc proszę o poprawiene :o

Podaje ponownie sma knife moda:
Logowanie - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 19:58

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#29 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.12.2011 19:59

sebul - bez różnicy, który kod?

W działaniu praktycznie bez różnicy, jak nie dublują Ci się klasy, to ten pierwszy będzie dobry.


albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}


przecież to jest to samo :o

Lepiej przeczytaj cały kod dokładnie...

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#30 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2011 17:29

Już działa więc ustopujcie, proszę was :P
sebul, co z knife modem? zobaczysz tego *.sma ?

refresh

nadal potrzebna pomoc do knife moda
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#31 Lamaa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Lubin
Offline

Napisano 14.12.2011 06:15

Aerocell, nie rozumiem tylko po co ci knifemod na Diablo. Te dwa pluginy się ze sobą bardzo gryzą. Nie wsadza się do jednej klatki kota z psem, bo jeden zapewne tego nie przetrzyma :) To odnośnie buga numer jeden.

Odnośnie buga numer dwa to miałem kiedyś identyczny problem, kiedy wgrałem na serwer Diablo knife moda :) Zamiast kombinować z przerabianiem Diablo (bo to właśnie diablo musiał byś przerobić, aby knife mod ci na nim chodził, nie odwrotnie), wywal tego moda i zastąp go czymś innym, jak np. nowymi itemkami, czy klasami.

Po 3 nie wyobrażam sobie ninjy czy innych 200 leveli z nożami przyspieszającymi bieganie, czy uleczanie podczas gdy oni mają max w siłę i max w zwinność. Stali by się oni najzwyczajniej nieśmiertelni, co totalnie odstraszało by ewentualnych nowych graczy wbijających na twój serwer :)

Ale to tylko moje zdanie :)
  • +
  • -
  • 0

#32 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.12.2011 15:19

Aerocell, nie rozumiem tylko po co ci knifemod na Diablo. Te dwa pluginy się ze sobą bardzo gryzą. Nie wsadza się do jednej klatki kota z psem, bo jeden zapewne tego nie przetrzyma :) To odnośnie buga numer jeden.

Odnośnie buga numer dwa to miałem kiedyś identyczny problem, kiedy wgrałem na serwer Diablo knife moda :) Zamiast kombinować z przerabianiem Diablo (bo to właśnie diablo musiał byś przerobić, aby knife mod ci na nim chodził, nie odwrotnie), wywal tego moda i zastąp go czymś innym, jak np. nowymi itemkami, czy klasami.

Po 3 nie wyobrażam sobie ninjy czy innych 200 leveli z nożami przyspieszającymi bieganie, czy uleczanie podczas gdy oni mają max w siłę i max w zwinność. Stali by się oni najzwyczajniej nieśmiertelni, co totalnie odstraszało by ewentualnych nowych graczy wbijających na twój serwer :)

Ale to tylko moje zdanie :)


#1 Po to, żeby diablo nie był taki nudny i normalny jak 90% obecnych. (tj. gotowiec)

#2 Ja bardzo mało się na tym znam, ale Ty widzę jeszcze mniej... sam rozwiązałem już problem i to nie było nawet w 1% związane z knife modem

#3 Uleczanie jest do max 95hp (100hp), widziałem w tych 10% serwerów, gdzie knife mod działał normalnie bez żadnych bugów... odstraszało graczy? Człowieku, do 15 lvla praktycznie za 1 zabicie u mnie jest 1lvl :o Ale nie będę zdradzał mojej konfiguracji :D


Na ogół - nie pomogłes, nic nie wniosłeś do tematu i nie masz bladego pojęcia o tym

Użytkownik aerocell edytował ten post 14.12.2011 15:19

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#33 WolnoMysle

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rakoniewice
Offline

Napisano 14.12.2011 15:59

zeby skakac paladynem trzymaj noz ctrl+spacja
  • +
  • -
  • 0

#34 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.12.2011 13:49

Boże... coraz więksi idioci...
Pisze, że zawsze jest pokazane 0/5 - zawsze i nie można skakać, to samo jest z moją nową klasą, gdzie zrobiłem aby było możliwych 5 piorunów na rundę (na binda) - to samo, pisze, ze juz nie mam wiecej blyskawic...

Został tylko knife mod... boże wszystkie problemy sam rozwiazuje
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych