←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[5.9l] Pare problemow z DB

Koniarek - zdjęcie Koniarek 11.12.2011

Baa Bo klase zmienia sie komenda "/klasa"
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 11.12.2011

Pomyłka :P wpisywałem /klasa i nie działa
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.12.2011

Zamien na to:


//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;
new host[128], user[64], pass[64], database[64];
get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);
get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);
new q_command[512];
new typ_primary[5];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

Źle i proszę Cię, nie udzielaj się jak masz pisać bzdury, bo żeby coś usunąć, to trzeba to porządnie usuwać, a nie na odwal, aby plik się kompilował. Ten kawałek kodu musi wyglądać tak
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;

new host[128], user[64], pass[64], database[64];

get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);

g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);

get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);

new q_command[512];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable);

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

albo tak
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;

new host[128], user[64], pass[64], database[64];

get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);

g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);

get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);

new q_command[512];
new typ_primary[5];
switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
case 0: typ_primary = "nick";
case 1: typ_primary = "ip";
case 2: typ_primary = "sid";
default: typ_primary = "nick";
}
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}

to zależy, czy chcemy mieć wgrany fix z http://amxx.pl/topic...wanie-sie-klas/
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 11.12.2011

sebul - bez różnicy, który kod?
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 11.12.2011

albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}


przecież to jest to samo :o
Użytkownik Koniarek edytował ten post 11.12.2011 19:49
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 11.12.2011

albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}


przecież to jest to samo :o


Niby to samo, ale jednak jego kod czyta :)
Sebulek wielkie dzięki, przy okazji sprawdziłem paladyna - koniarek, też dziekuje :)

A co z pluginem z nożami? Bo teraz najbardziej mi na nim zależy...
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 11.12.2011

Koniarek... exp leci... tylko, że ja sam edytowałem tego knife moda, a jak widzisz mało się na tym znam, więc proszę o poprawiene :o

Podaje ponownie sma knife moda:
Logowanie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 19:58
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.12.2011

sebul - bez różnicy, który kod?

W działaniu praktycznie bez różnicy, jak nie dublują Ci się klasy, to ten pierwszy będzie dobry.

albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}


przecież to jest to samo :o

Lepiej przeczytaj cały kod dokładnie...
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 13.12.2011

Już działa więc ustopujcie, proszę was :P
sebul, co z knife modem? zobaczysz tego *.sma ?

refresh

nadal potrzebna pomoc do knife moda
Odpowiedz

  • +
  • -
Lamaa - zdjęcie Lamaa 14.12.2011

Aerocell, nie rozumiem tylko po co ci knifemod na Diablo. Te dwa pluginy się ze sobą bardzo gryzą. Nie wsadza się do jednej klatki kota z psem, bo jeden zapewne tego nie przetrzyma :) To odnośnie buga numer jeden.

Odnośnie buga numer dwa to miałem kiedyś identyczny problem, kiedy wgrałem na serwer Diablo knife moda :) Zamiast kombinować z przerabianiem Diablo (bo to właśnie diablo musiał byś przerobić, aby knife mod ci na nim chodził, nie odwrotnie), wywal tego moda i zastąp go czymś innym, jak np. nowymi itemkami, czy klasami.

Po 3 nie wyobrażam sobie ninjy czy innych 200 leveli z nożami przyspieszającymi bieganie, czy uleczanie podczas gdy oni mają max w siłę i max w zwinność. Stali by się oni najzwyczajniej nieśmiertelni, co totalnie odstraszało by ewentualnych nowych graczy wbijających na twój serwer :)

Ale to tylko moje zdanie :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 14.12.2011

Aerocell, nie rozumiem tylko po co ci knifemod na Diablo. Te dwa pluginy się ze sobą bardzo gryzą. Nie wsadza się do jednej klatki kota z psem, bo jeden zapewne tego nie przetrzyma :) To odnośnie buga numer jeden.

Odnośnie buga numer dwa to miałem kiedyś identyczny problem, kiedy wgrałem na serwer Diablo knife moda :) Zamiast kombinować z przerabianiem Diablo (bo to właśnie diablo musiał byś przerobić, aby knife mod ci na nim chodził, nie odwrotnie), wywal tego moda i zastąp go czymś innym, jak np. nowymi itemkami, czy klasami.

Po 3 nie wyobrażam sobie ninjy czy innych 200 leveli z nożami przyspieszającymi bieganie, czy uleczanie podczas gdy oni mają max w siłę i max w zwinność. Stali by się oni najzwyczajniej nieśmiertelni, co totalnie odstraszało by ewentualnych nowych graczy wbijających na twój serwer :)

Ale to tylko moje zdanie :)


#1 Po to, żeby diablo nie był taki nudny i normalny jak 90% obecnych. (tj. gotowiec)

#2 Ja bardzo mało się na tym znam, ale Ty widzę jeszcze mniej... sam rozwiązałem już problem i to nie było nawet w 1% związane z knife modem

#3 Uleczanie jest do max 95hp (100hp), widziałem w tych 10% serwerów, gdzie knife mod działał normalnie bez żadnych bugów... odstraszało graczy? Człowieku, do 15 lvla praktycznie za 1 zabicie u mnie jest 1lvl :o Ale nie będę zdradzał mojej konfiguracji :D


Na ogół - nie pomogłes, nic nie wniosłeś do tematu i nie masz bladego pojęcia o tym
Użytkownik aerocell edytował ten post 14.12.2011 15:19
Odpowiedz

  • +
  • -
WolnoMysle - zdjęcie WolnoMysle 14.12.2011

zeby skakac paladynem trzymaj noz ctrl+spacja
Odpowiedz

  • +
  • -
Filip1512 - zdjęcie Filip1512 15.12.2011

Boże... coraz więksi idioci...
Pisze, że zawsze jest pokazane 0/5 - zawsze i nie można skakać, to samo jest z moją nową klasą, gdzie zrobiłem aby było możliwych 5 piorunów na rundę (na binda) - to samo, pisze, ze juz nie mam wiecej blyskawic...

Został tylko knife mod... boże wszystkie problemy sam rozwiazuje
Odpowiedz