Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[5.9l] Pare problemow z DB
#21
Napisano 11.12.2011 19:32
#22
Napisano 11.12.2011 19:40
#23
Napisano 11.12.2011 19:45
Źle i proszę Cię, nie udzielaj się jak masz pisać bzdury, bo żeby coś usunąć, to trzeba to porządnie usuwać, a nie na odwal, aby plik się kompilował. Ten kawałek kodu musi wyglądać takZamien na to:
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;
new host[128], user[64], pass[64], database[64];
get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);
get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);
new q_command[512];
new typ_primary[5];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;
new host[128], user[64], pass[64], database[64];
get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);
get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);
new q_command[512];
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}
albo tak
//sql
public sql_start() {
if(g_boolsqlOK) return;
new host[128], user[64], pass[64], database[64];
get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127);
get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63);
get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63);
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database);
get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63);
new q_command[512];
new typ_primary[5];
switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) {
case 0: typ_primary = "nick";
case 1: typ_primary = "ip";
case 2: typ_primary = "sid";
default: typ_primary = "nick";
}
formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);
}
to zależy, czy chcemy mieć wgrany fix z http://amxx.pl/topic...wanie-sie-klas/
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#24
Napisano 11.12.2011 19:47
#25
Napisano 11.12.2011 19:48
albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}
przecież to jest to samo
Użytkownik Koniarek edytował ten post 11.12.2011 19:49
#26
Napisano 11.12.2011 19:52
albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}
przecież to jest to samo
Niby to samo, ale jednak jego kod czyta
Sebulek wielkie dzięki, przy okazji sprawdziłem paladyna - koniarek, też dziekuje
A co z pluginem z nożami? Bo teraz najbardziej mi na nim zależy...
#28
Napisano 11.12.2011 19:58
Podaje ponownie sma knife moda:
Logowanie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik aerocell edytował ten post 11.12.2011 19:58
#29
Napisano 11.12.2011 19:59
W działaniu praktycznie bez różnicy, jak nie dublują Ci się klasy, to ten pierwszy będzie dobry.sebul - bez różnicy, który kod?
Lepiej przeczytaj cały kod dokładnie...albo tak
//sqlpublic sql_start() { if(g_boolsqlOK) return; new host[128], user[64], pass[64], database[64]; get_cvar_string("diablo_sql_database", database, 63); get_cvar_string("diablo_sql_host", host, 127); get_cvar_string("diablo_sql_user", user, 63); get_cvar_string("diablo_sql_pass", pass, 63); g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host, user, pass, database); get_cvar_string("diablo_sql_table", g_sqlTable, 63); new q_command[512]; new typ_primary[5]; switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) { case 0: typ_primary = "nick"; case 1: typ_primary = "ip"; case 2: typ_primary = "sid"; default: typ_primary = "nick"; } formatex(q_command, 511, "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` (`nick` VARCHAR(48), `ip` VARCHAR(32), `sid` VARCHAR(32), `klasa` INT(2), `lvl` INT(3) DEFAULT 1, `exp` INT(9) DEFAULT 0, `str` INT(3) DEFAULT 0, `int` INT(3) DEFAULT 0, `dex` INT(3) DEFAULT 0, `agi` INT(3) DEFAULT 0, PRIMARY KEY (`%s`, `klasa`)) DEFAULT CHARSET `utf8` COLLATE `utf8_general_ci`", g_sqlTable, typ_primary); SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", q_command);}
przecież to jest to samo
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#30
Napisano 13.12.2011 17:29
sebul, co z knife modem? zobaczysz tego *.sma ?
refresh
nadal potrzebna pomoc do knife moda
#31
Napisano 14.12.2011 06:15
Odnośnie buga numer dwa to miałem kiedyś identyczny problem, kiedy wgrałem na serwer Diablo knife moda Zamiast kombinować z przerabianiem Diablo (bo to właśnie diablo musiał byś przerobić, aby knife mod ci na nim chodził, nie odwrotnie), wywal tego moda i zastąp go czymś innym, jak np. nowymi itemkami, czy klasami.
Po 3 nie wyobrażam sobie ninjy czy innych 200 leveli z nożami przyspieszającymi bieganie, czy uleczanie podczas gdy oni mają max w siłę i max w zwinność. Stali by się oni najzwyczajniej nieśmiertelni, co totalnie odstraszało by ewentualnych nowych graczy wbijających na twój serwer
Ale to tylko moje zdanie
#32
Napisano 14.12.2011 15:19
Aerocell, nie rozumiem tylko po co ci knifemod na Diablo. Te dwa pluginy się ze sobą bardzo gryzą. Nie wsadza się do jednej klatki kota z psem, bo jeden zapewne tego nie przetrzyma To odnośnie buga numer jeden.
Odnośnie buga numer dwa to miałem kiedyś identyczny problem, kiedy wgrałem na serwer Diablo knife moda Zamiast kombinować z przerabianiem Diablo (bo to właśnie diablo musiał byś przerobić, aby knife mod ci na nim chodził, nie odwrotnie), wywal tego moda i zastąp go czymś innym, jak np. nowymi itemkami, czy klasami.
Po 3 nie wyobrażam sobie ninjy czy innych 200 leveli z nożami przyspieszającymi bieganie, czy uleczanie podczas gdy oni mają max w siłę i max w zwinność. Stali by się oni najzwyczajniej nieśmiertelni, co totalnie odstraszało by ewentualnych nowych graczy wbijających na twój serwer
Ale to tylko moje zdanie
#1 Po to, żeby diablo nie był taki nudny i normalny jak 90% obecnych. (tj. gotowiec)
#2 Ja bardzo mało się na tym znam, ale Ty widzę jeszcze mniej... sam rozwiązałem już problem i to nie było nawet w 1% związane z knife modem
#3 Uleczanie jest do max 95hp (100hp), widziałem w tych 10% serwerów, gdzie knife mod działał normalnie bez żadnych bugów... odstraszało graczy? Człowieku, do 15 lvla praktycznie za 1 zabicie u mnie jest 1lvl Ale nie będę zdradzał mojej konfiguracji
Na ogół - nie pomogłes, nic nie wniosłeś do tematu i nie masz bladego pojęcia o tym
Użytkownik aerocell edytował ten post 14.12.2011 15:19
#33
Napisano 14.12.2011 15:59
#34
Napisano 15.12.2011 13:49
Pisze, że zawsze jest pokazane 0/5 - zawsze i nie można skakać, to samo jest z moją nową klasą, gdzie zrobiłem aby było możliwych 5 piorunów na rundę (na binda) - to samo, pisze, ze juz nie mam wiecej blyskawic...
Został tylko knife mod... boże wszystkie problemy sam rozwiazuje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych