Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z serwerem // wyrzuca graczy .


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.12.2011 10:25

Otóż mam pewien problem na swoim serwerze. Serwer stoi na hostingu OwnServer 20 slotowy 300FPS Łódź .

Na serwerze mam wgrany COD:MW3 // Tak wygląda mój plugins.ini :

Spoiler


a tak cod_plugins.ini

Spoiler


No i problem jest w tym , że w kolejnej rundzie wyrzuca mi po 5-7 graczy naraz a im wyskakuje błąd :

reliable channel overflowed .

Wyczytałem na google, że może to być wina jakiegoś plugina "wysyła za dużo danych do gracza"

Z początku myślałem, że to może być wina pluginy śnieg.amxx usunałem go z serwera i nic nie pomogło .

w logach zero błędów. Pierwszy raz spotykam się z takim czymś dlatego proszę o waszą pomoc. Ogólnie na serwerze zero lagów tylko to jest wkurzające .

dodam jeszcze, że cały czas tak jest .. nie ma tak, że np. co mape .. tylko cały czas

##################

Jeszcze jedno czy to może być spowodowane zbyt duża ilością rzeczy w HUD ? Które są pokazywane za pomocą jednego kanału ?

Tak wygląda to w silniku Cod'a :

		set_hudmessage(255, 215, 0, 0.01, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %i^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], get_user_health(id), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);//

a tak w systemmonet.amxx :

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n[Punkty Honoru] %i", monety[id]);

pomoże ktoś czy nie ? ;)

Użytkownik _nothing_ edytował ten post 11.12.2011 10:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych