Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Santa hat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2011 13:46

Witam,

Przerobiłem plugin tak:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new g_Enable;
new g_bwEnt[33];

public plugin_init() {
register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );
register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);
g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/test.mdl");
precache_model("models/testt.mdl");
}

public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine
if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) {
g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
if(get_user_team(player) == 2) engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/test.mdl" );
else if( get_user_team( player ) == 1 ) engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/testt.mdl" );
}
}


i problem polega na tym - owszem działa-, że po zmianie teamu z CT do TT i na odwrót model nie zmienia się, nie resetuje, lecz pozostaje taki jak był w CT, a powinien być taki jak w TT. Reset nie pomógł.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new g_Enable;
new g_bwEnt[33];

public plugin_init() {
register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );
register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);
g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/x.mdl");
precache_model("models/xx.mdl");
}

public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine
if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) && get_user_team(player) == 2 ) {
g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/x.mdl" );
}
else if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) && get_user_team(player) == 1 ) {
g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/xx.mdl" );
}
}



teraz tak jest, i nadal po zmianie teamu nie zmienia na właściwą czapkę.

Cisza.. Jest tyle ekspertów, a nie mogą pomóc..

hmm

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.12.2011 16:58

Sprawdź może zadziała


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Santa Hat"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"

#define MAX 32

#define MODEL_TT "models/xx.mdl"
#define MODEL_CT "models/x.mdl"

new g_iTeam[MAX+1], g_bwEnt[MAX+1];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
precache_model(MODEL_TT);
precache_model(MODEL_CT);
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);
cp:
if(!pev_valid(g_bwEnt[id]) && g_iTeam[id] == team)
{
g_bwEnt[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
set_pev(g_bwEnt[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev(g_bwEnt[id], pev_aiment, id);
engfunc(EngFunc_SetModel, g_bwEnt[id], g_iTeam[id] == 1? MODEL_TT: MODEL_CT);
}
else
{
if(pev_valid(g_bwEnt[id]))
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_bwEnt[id]);
g_bwEnt[id] = 0;
}
g_iTeam[id] = team;
goto cp;
}
}

Użytkownik Cypis' edytował ten post 13.12.2011 17:03

  • +
  • -
  • 1

#3 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.12.2011 22:01

Działa, tylko musiałem poprawić małą rzecz.


engfunc(EngFunc_SetModel, g_bwEnt[id], g_iTeam[id] == 1? MODEL_TT: MODEL_CT);


->

engfunc(EngFunc_SetModel, g_bwEnt[id], g_iTeam[id] == 1? MODEL_CT: MODEL_TT);



+

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 16.12.2011 22:02


#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 16.12.2011 22:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych