Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 pluginy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klycior

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 02.02.2009 18:32

Gracze DEAD słyszą się z 2 drużyn (TT i CT)


Oraz za zabicie z knife dostajemy +10 fragów.





Z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.02.2009 18:35

z tego co ja wiem to jest komenda : sv_alltalk i dzięki temu po śmierci gracze mogą ze sobą rozmawiac .
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#3 Klycior

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 02.02.2009 18:40

Człowieku amx_cvar sv_alltalk 1 to jest że wszyscy się słyszą.

Ja potrzebuję że tylko gracze zabici z 2 teamów się słyszą.
  • +
  • -
  • 0

#4 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.02.2009 18:41

Nie krzycz , widzę , że nie wiesz do czego też to służy ale dobra . Jak sobie szukasz to szukaj ;) miłego szukania
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#5 Klycior

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 02.02.2009 18:45

To Ty nie wiesz od czego to jest.

sv_alltalk 1 jest to komenda pozwalająca usłyszeć graczy z przeciwnego teamu oraz graczy żywych z zabitymi.

A ja potrzebuję.


Że gracze DEAD słyszą CT i TT lecz nie słyszą graczy którzy jeszcze grają i odwrotnie.
  • +
  • -
  • 0

#6 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.02.2009 18:47

No wiem o co ci chodzi . Ale ja miałem takie ustawienia że : wpisałem komende i właśnie : gracz zabity może gadac z typem z innego teamu a żywi go nie słyszą .


Sorka Za Spam
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#7 Klycior

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 02.02.2009 18:50

To przez sv_alltalk 1 tego nie zrobisz.

Koniec Spamu
  • +
  • -
  • 0

#8 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.02.2009 19:06

+10 fragów za nóż (9 + 1 standardowo za zabicie, chyba :P ) Nietestowane, ale powinno działać. Wymaga #include <fun>
#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_plugin("frag z noza x10", "1.0", "wizu")
	
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") 
}

public hook_death()
{
	new Killer = read_data(1)
	
	if(!is_user_alive(Killer))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	new bron[32]
	new ilefragow
	read_data(4, bron, 31)
	
	if (equal(bron,"knife"))
	{
		ilefragow = get_user_frags(Killer)
		set_user_frags ( Killer, ilefragow+9 )
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Kompilator
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych