Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie klas do COD MODa

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Z!oom3k

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Czersk
Offline

Napisano 10.12.2011 07:26

Witam. Prosiłbym o przerobienie tych 2 klas(dostępne w załączniku) na klasy premium.
Elektryk na: ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
Predator na: ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"

Z góry dziękuję!

Odświeżam!

Załączone pliki



#2 dawidpuskar

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:217
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kębłowo
Offline

Napisano 10.12.2011 09:10

elektryk:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	    {
			    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara)){
  if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
 
  if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
   client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
   return PLUGIN_HANDLED;
  }
  poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_blyskawic[id]--;
  puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )	    // start entity
write_short( endEntity )	    // end entity
write_short( iSprite )		    // model
write_byte( startFrame )	    // starting frame
write_byte( frameRate )		    // frame rate
write_byte( life )			    // life
write_byte( width )			    // line width
write_byte( noise )			    // noise amplitude
write_byte( red )			    // red
write_byte( green )			    // green
write_byte( blue )			    // blue
write_byte( alpha )			    // brightness
write_byte( speed )			    // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);

remove_entity(ent);

//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);

//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
  ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Ale predatora nie moge ogarnac ;/ jeszcze cos poprobuje. Skomplikuj ta klase sobie :)

@Edit.
3maj predka

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <ColorChat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
   
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
   
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
   
	    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA
	    {
			    ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
			    return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	    if(!is_user_alive(id))
	    return;
	   
	    if(wykorzystal[id])
	    {
	    ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
	    return;
	    }
   
	    wykorzystal[id] = true;
   
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
	    set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
   
	    message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	    write_short(CZAS)
	    message_end()
}
public wyłącz(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return;
   
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
	    if(ma_klase[id])
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
	    wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
	    return;
	   
	    if(!ma_klase[host])
	    return;
	   
	    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
   
	    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
   
	    if(!(damagebits & (1<<1)))
	    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
	    return HAM_IGNORED;
	   
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych