Elektryk na: ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
Predator na: ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
Z góry dziękuję!
Odświeżam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.12.2011 07:26
Napisano 10.12.2011 09:10
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <ColorChat> #include <hamsandwich> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk"; new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#include <amxmodx> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #include <ColorChat> #define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI new const nazwa[] = "Predator"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_task(CZAS.0, "wyłącz", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS) message_end() } public wyłącz(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_gravity, 0.6); wykorzystal[id] = false; } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych