Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] WarmUpPro 5.0 .


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 lesio22

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.12.2011 22:43

Witam . Tak więc zainstalowałem plugin WarmUpPro 5.0 i zmieniłem tam sobie ładnie pieknie aby grała w tle muzyka mp3. Niby wszystko ładnie pięknie lecz gdy Zaczyna się rozgrzewka muzyka cały czas się zapętla i jest grana od początku w czym się robi straszny hałas i poprostu nie da się tego słuchać. Podaje kawałek kodu sma. :

public restart_time()
{
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/blabla2.mp3")
new color[10]
new r
new g
new b
get_pcvar_string(RGB, color, 9)
new c = str_to_num(color)
r = c / 1000000
c %= 1000000
g = c / 1000
b = c % 1000

if(wup_on && time_s >= 0)
{
ClearSyncHud(0, sync)

if(time_s < 1)
{
set_cvar_float("sv_restartround",2.0);
g_can_respawn = false;
g_cuchi = false;
g_items = false;
}

if(time_s == 0)
{
wup_on = false;
log_to_file(LOGFILE, "WarmUP Finish")

if( get_pcvar_num(ganador) == 1 )
darresultado()
}

if( get_pcvar_num(mostrarhud) == 1 )
{
set_hudmessage( r, g, b, get_pcvar_float(cvar_x), get_pcvar_float(cvar_y), 1, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, sync, "%L", LANG_PLAYER, "MP_DISPLAY", time_s);
}

--time_s;
set_task(1.0,"restart_time")
}
}
/*================================================================================================*/
/************************************** [Winner Info] *********************************************/
/*=============================================================================R=E=Y=M=O=N==A=R=G=*/
public darresultado()
{
new resultadofinal = 0
new name[32]
new mensajes[256]
new bool:g_muchos
mensajes[0] = 0;
name[0] = 0;
g_muchos = false;
resultadofinal = 0

for(new i = 0; i <= get_playersnum() ; i++)
{

if( g_ganadores[i] == resultadofinal )
{
g_muchos = true;
get_user_name(i, name, 31)

formatex(mensajes, 255, "%s, %s", mensajes, name)
}

if( g_ganadores[i] > resultadofinal )
{
name[0] = 0;
mensajes[0] = 0;
g_muchos = false;
resultadofinal = g_ganadores[i]
get_user_name(i, name, 31)
formatex(mensajes, 255, "%s", name)
}
}

if( resultadofinal >= 1 )
{
if( !g_muchos )
{
ColorChat(0, GREEN, "^x04[WUP] The winner is:^x03 %s^x04 with^x03 %d^x04 Flags", name, resultadofinal)
log_to_file(LOGFILE, "The Winner of WarmUP was: %s with %d Flags", name, resultadofinal)
}
else if( g_muchos )
{
ColorChat(0, GREEN, "^x04[WUP] ^x03%s ^x04 Win the WarmUP Rounds with^x03 %d^x04 Flags", mensajes, resultadofinal)
log_to_file(LOGFILE, "%s Win the WarmUP Rounds with %d Flags", mensajes, resultadofinal)
}
}

if( resultadofinal == 0 )
{
ColorChat(0, GREEN, "[WUP] NoBody won the WarmUP Round")
log_to_file(LOGFILE, "NoBody won the WarmUP Round")
}

batata()

}

public batata()
{
for(new i = 0; i <= get_playersnum() ; i++)
{
g_ganadores[i] = 0;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/blabla2.mp3")
}



Wie ktoś może jak to zrobić aby muzyka grała normalnie i się nie zapętlała ?

Załączone pliki


Użytkownik lesio22 edytował ten post 07.12.2011 22:49

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych